Terug naar overzicht
Dag Sofie,Scala is een héél goeie keuze! We zijn er op 11/11/06 getrouwd. Het eten was echt héél goed (vooral het dessertenbuffet ;-)) en de bediening was ook zeker in orde. We hebben gekozen voor gerechten aan tafel geserveerd (ipv buffet) en dat komen ze dan ook echt brengen met een 'cloche' erop, heel verzorgd.Groetjes, en succes ermee!Tine
weet jij ook of we de menukaartjes zelf moeten verzorgen, of zorgt de feestzaal hiervoor?wij hebben opnieuw een afspraak gemaakt om vervolgens een optie te nemen op onze datum en dan vast te leggen
HeyWij zijn daar getrouwd op 09/09/06 en het was fantastisch!!! Wij kozen voor het buffet en het was heel uitgebreid, het dessertbuffet was gigantisch! Iedereen vond het heel lekker, maar ik heb nauwelijks gegeten maar dat kwam door de emoties. De sterrenhemel is ook de max! Nog steeds krijg ik complimentjes over de zaal van mensen. En mijn achterneef zou daar volgend jaar ook graag trouwen nadat hij op ons feest was.GroetjesVickyReeds 103 dagen getrouwd
Hey,We zijn gisteren naar een trouwfeest van een vriendin geweest in Scala. Het dessertenbuffet was mega!! én lekker!! de mensen waren vriendelijk en dansen onder de sterrenhemel--> prachtig!Wij trouwen volgend jaar zelf in Herentals.succes,Antonietta 25/08/2007
Hey, ik ben DJ Frank, ik stel u graag mijn diensten voor.prijs: €250 geen einduur.Eigen materiaal + licht.info: discobar.njoy@skynet.be