Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stalen trouwring

25-9-2013 18:42:42
Hey,

Ik zou graag stalen trouwringen hebben want deze zouden beter krasbestendig zijn. Maar ook goedkoper. Mijn vriend gaat de trouwring omwille van zijn werk toch niet vaak dragen dus wil ik deze zeker qua kosten drukken.
Ik lees hier over titanium ringen, palladium ringen,... wat is hier juist het verschil tussen en weet iemand waar je stalen trouwringen kunt vinden?
Ook eventueel zelf ontwerp mogelijkheid?

Marjan
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 760

noortje
14-9-2013
 Meld misbruik25-9-2013 20:35:46

Wij hebben stalen ringen (Geen idee of het titanium of palladium is)

460 euro voor 2 ringen, mijn man heeft een brede, ik heb een smallere met 3 briljantjes erin en ze zijn allebei gegraveerd..
Wij mogen op ons werk ook geen juwelen dragen, daarmee dat we graag iets goedkopers maar toch mooi wouden :)
Wij hebben de onze in Neeroeteren gekocht, maar je vind dat wel bij de meeste juweliers denk ik!

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik26-9-2013 7:37:32

wij hebben ook edelstalen ringen, 570€ voor onze ringen betaald, we hebben bij de juwelier exact dezelfde in witgoud prijs gevraagd vandezelfde reeks en was 2500 euro, en bij de onze zie je de krassen bijna niet, bij gouden wel
de onze zijn van de Xen collectie, ( online terugvindbaar) en komen van juwelier huysman in Eeklo

Evi
5-4-2014
 Meld misbruik26-9-2013 19:56:08

Wij zijn net gaan kijken voor ringen en hebben mooie gevonden in palladium. Onze verkoper zei dat titanium vooral bekend staat voor het antiallergisch karakter, het is eveneens sterk en zeer goed bewerkbaar. Titanium kan ook goed tegen de hitte. Palladium is dan weer de stof die aan goud wordt toegevoegd om van geel goud, wit goud te maken. De prijs is natuurlijk veel kleiner dan van goud.

krista
9-8-2013
 Meld misbruik29-9-2013 22:00:20

Onze ringen komen van Amici.
Dit zijn stalen ringen, omdat ik allergisch ben voor zilver en ik geen ringen mag dragen voor mijn werk wouden we niet gigantisch veel aan ringen uitgeven. Als we ze moe zijn vervangen we ze gewoon terug en laten we onze namen en datum terug in graveren.
Wij zijn er heel tevreden van...
www.amici.be .
Succes in je zoektocht ;-).

Marjan
14-6-2014
 Meld misbruik4-10-2013 11:55:40

dank u!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...