Terug naar overzicht
Wij hebben stalen ringen (Geen idee of het titanium of palladium is) 460 euro voor 2 ringen, mijn man heeft een brede, ik heb een smallere met 3 briljantjes erin en ze zijn allebei gegraveerd.. Wij mogen op ons werk ook geen juwelen dragen, daarmee dat we graag iets goedkopers maar toch mooi wouden :) Wij hebben de onze in Neeroeteren gekocht, maar je vind dat wel bij de meeste juweliers denk ik!
wij hebben ook edelstalen ringen, 570€ voor onze ringen betaald, we hebben bij de juwelier exact dezelfde in witgoud prijs gevraagd vandezelfde reeks en was 2500 euro, en bij de onze zie je de krassen bijna niet, bij gouden welde onze zijn van de Xen collectie, ( online terugvindbaar) en komen van juwelier huysman in Eeklo
Wij zijn net gaan kijken voor ringen en hebben mooie gevonden in palladium. Onze verkoper zei dat titanium vooral bekend staat voor het antiallergisch karakter, het is eveneens sterk en zeer goed bewerkbaar. Titanium kan ook goed tegen de hitte. Palladium is dan weer de stof die aan goud wordt toegevoegd om van geel goud, wit goud te maken. De prijs is natuurlijk veel kleiner dan van goud.
Onze ringen komen van Amici.Dit zijn stalen ringen, omdat ik allergisch ben voor zilver en ik geen ringen mag dragen voor mijn werk wouden we niet gigantisch veel aan ringen uitgeven. Als we ze moe zijn vervangen we ze gewoon terug en laten we onze namen en datum terug in graveren.Wij zijn er heel tevreden van...www.amici.be .Succes in je zoektocht ;-).
dank u!