Terug naar overzicht
Wij pakken het ook zo aan. Diner is met de mensen waar we een goede band mee hebben. Waarschijnlijk zullen ook enkel zij erbij zijn tijdens de ceremonie. S avonds is er een receptie met een glaasje voorzien voor alle anderen dan dessertbuffet en dansavond. Het drukt idd ook het budget, maar vind het zo gezellig om het iets intiemer te hebben. Ik zou dus voor klein en fijn gaan :)
Wij zullen ook met een 30-tal mensen gaan eten om dan 's avonds op het dansfeest een 120-tal gasten te ontvangen (zitten die 30 in). Deze gasten krijgen dan dessertbuffet :)
wij hadden ook op begin gastenlijst van meer dan 200 personen.Maar hebben ons toen de vraag gesteld waar is de grens hé je kunt blijven uitnodigen.Uiteindelijk hebben we na kerkelijke ceremonie met suite een uitgebreide hapjes receptie voor 30p en dan om 19uur avondfeest voor 90P (die 30 bijgeteld)En nu hebben we dus gewoon echt de mensen uitgenodigd die wij echt erbij willen je zult altijd wel ergens "groen gezichten" krijgen waarom sommige niet uitgenodigd zijn maar tis jullie dag, jullie budget en jullie feest!doen waar je u goed bij voelt zou ik zo zeggen
Het lijkt me inderdaad veel gezelliger om het diner klein te houden. zo heb je ook de kans om met iedereen rustig te praten. Je eigen gevoel volgen!
Wij twijfelen ook nog maar mits wij op een vrijdag trouwen hebben we eigenlijk wel voordelige formules in veel feestzalen. We betalen dan bijna evenveel voor 100 mensen diner als voor 30 mensen diner en erna 70 op dansfeest met dessertenbuffet en drankenformule!