Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Indeling trouwdag - twijfel - groot of klein :)

25-9-2013 18:43:57
Hey iedereen,
We zijn al een tijdje op zoek naar zalen (hebben er ondertussen 28 gezien... ja inderdaad! Nogal veel :)). Maar we tijfelen nu of we wel een groot feest willen, startend met een ceremonie rond 4 uur, dan receptie (voor 135 personen), daarna avondfeest voor 100, en dan dansfeest voor 170.. We schrokken alleen van het budget!! En ik heb het gevoel dat ik mensen moet uitnodigen, uit verplichting. Nu, een tijdje geleden hadden we een ander idee: Voor de wet trouwen in de voormiddag, daarna met 30 heel close vrienden en familie de dag doobrengen, dan om 7uur ceremonie met aansluitend receptie (135) en avondfeest (170). En dus geen uitgebreid diner voor zoveel mensen. Ik dacht om misschien wel een bruidstaart te hebben voor alle gasten.. DIt drukt het budget, al is het nog steeds niet goedkoop :) Maar op deze manier heb ik de volledige dag de mensen rondom mij bij wie ik me echt op mijn gemak voel en wordt het geen stijve bedoening..
Wat denken jullie, En zijn er nog mensen die dit zo aanpakken?

Marijke
4-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 953

evy

Meld misbruik25-9-2013 18:56:02

Wij pakken het ook zo aan. Diner is met de mensen waar we een goede band mee hebben. Waarschijnlijk zullen ook enkel zij erbij zijn tijdens de ceremonie. S avonds is er een receptie met een glaasje voorzien voor alle anderen dan dessertbuffet en dansavond. Het drukt idd ook het budget, maar vind het zo gezellig om het iets intiemer te hebben. Ik zou dus voor klein en fijn gaan :)

Jelke
26-7-2014
 Meld misbruik25-9-2013 21:31:13

Wij zullen ook met een 30-tal mensen gaan eten om dan 's avonds op het dansfeest een 120-tal gasten te ontvangen (zitten die 30 in). Deze gasten krijgen dan dessertbuffet :)

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik26-9-2013 11:29:45

wij hadden ook op begin gastenlijst van meer dan 200 personen.
Maar hebben ons toen de vraag gesteld waar is de grens hé je kunt blijven uitnodigen.
Uiteindelijk hebben we na kerkelijke ceremonie met suite een uitgebreide hapjes receptie voor 30p en dan om 19uur avondfeest voor 90P (die 30 bijgeteld)
En nu hebben we dus gewoon echt de mensen uitgenodigd die wij echt erbij willen je zult altijd wel ergens "groen gezichten" krijgen waarom sommige niet uitgenodigd zijn maar tis jullie dag, jullie budget en jullie feest!
doen waar je u goed bij voelt zou ik zo zeggen

Bianca
28-6-2014
 Meld misbruik26-9-2013 16:21:39

Het lijkt me inderdaad veel gezelliger om het diner klein te houden. zo heb je ook de kans om met iedereen rustig te praten. Je eigen gevoel volgen!

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik28-9-2013 8:54:18

Wij twijfelen ook nog maar mits wij op een vrijdag trouwen hebben we eigenlijk wel voordelige formules in veel feestzalen. We betalen dan bijna evenveel voor 100 mensen diner als voor 30 mensen diner en erna 70 op dansfeest met dessertenbuffet en drankenformule!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...