TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
20-4-2013
|
26-9-2013 11:15:57
Ik denk dat beide kapsels mogelijk zijn met de lengte van jou haar. Ik kan je jurk niet zien, want ik heb zelf geen FB. Ik kan de link dus niet openen, en weet dus niet wat het beste bij je jurk past. Maar van die 2 kapsels, vind ik het volledig opgestoken het mooiste. Maar misschien kan je aan je kapper vragen om ze allebei eens uit te proberen? Dan kan je zelf zien waar je het beste mee staat. Waar jij jezelf het beste bij voelt. Want het kan op foto wel mooi zijn, je moet jezelf er ook nog goed bij voelen, natuurlijk.
|
|
sandrine
14-3-2014
|
26-9-2013 11:20:16
katrien ik geef je een link naar mijn bruidsjurk zonder fcb. ik heb deze gekocht bij chinelle in kortrijk zie hier de link :)
http://www.chinelle.org/nl/bruidsjurken de rode pareltjes kan je niet zo goed zien daarom dak zelf ook wa foto's getrokken heb. achteraan is er een sleep van denk 1 meter lang
|
|
sandrine
14-3-2014
|
26-9-2013 11:22:21
van boven beginnen tellen de 5de rij de laatste foto
|
|
Katrien
20-4-2013
|
26-9-2013 11:36:34
Hey Sandrine, ja, nu kan ik het wel zien. :-) Kei mooi!! Heel klassevol, en dan zou ik dus voor het volledig opgestoken kapsel gaan, met een mooie speld erin. En een fijne ketting, zodat je nek niet te bloot is. Eventueel ook iets langere oorbellen ipv stekertjes.
|
|
anke
24-5-2014
|
26-9-2013 11:43:22
Ik zou op basis van jouw kleed, ook voor een volledig opgestoken kapsel gaan.
Ik heb hier ook problemen mee en weet ook niet wat kiezen, dus je bent zeker niet de enige. Ik kan ook altijd raad gebruiken ;)
|
|
Lentl
28-6-2014
|
26-9-2013 14:17:51
Met een bustier zou ik eerder voor niet volledig opgestoken haar gaan Het kapsel dat je aangeeft, zal met je haar niet lukken omdat je lengte van haar vooraan lang moet zijn om de oversteek tot achteraan/opzij de kunnen maken. Met de vorm van je gezicht mag je niet in de hoogte gaan werken
succes x
|
|
sandrine
14-3-2014
|
26-9-2013 14:52:18
ik heb nogal een ovaal gezicht vind ik wel ik ging normaal gezien niets dragen onder mijn trouwjurk maar ik heb deze week een bustier gekocht en denk wel dak da toch ga aandoen want ik ben beke van de pvv 70A nuja da komt door 2 keren borstvoeding te geven.is nu zo. wel ik heb nu eigenlijk een boblijnkapsel en mijn haren vooraan zijn langer dan achteraan. het enige wat ik eigenlijk nog mankeer is rode haarpinnen.
|
|
sandrine
14-3-2014
|
26-9-2013 14:54:39
de oorbellen die ik draag zijn me van die witte parels en diamantjes erin,dus een beetje lange oorbellen,mijn ketting is me vooraan dikke parels en de rest dunnen parels in het wit.ik vraag me af of ik mijn ketting met mijn halve hartje erbij moet dragen fo niet,ik doe deze nooit af enkel voor het slapengaan,de vent ook niet maar ik vrees da da beke ga afsteken me mijn andere ketting dan. en heb een 2de gat in mijn oren en daarin plaats ik dan stekkertjes in diamant.
|
|
Nadja
12-7-2014
|
26-9-2013 16:28:23
hey,
best eens proefkapsol laten doen (eventueel de dag dat je het kleed gaat passen). Dan ga je best zien welk kapsel het beste past. Het eerste kapsel dat ik zie is met een hele lange vlecht, maar als je haar net tot op je schouders komt zal een vlecht bij jou niet zo lang zijn (of zie ik het verkeerde kapsel?). Het opgestoken kapsel vind ik wel erg mooi!
Ik weet niet of ik twee kettingen zou combineren, zou persoonlijk 1 van beiden kiezen.
|
|
sandrine
14-3-2014
|
26-9-2013 16:49:31
de eerste kapsel is blond en half opgestoken met een bloem aan de zijkant ik denk idd dat je verkeerd zie :p en kleed passen moek nie meer doen kheb ze deze zomer gekocht tijdens de solden dus deze hangt netjes naast mijn kast in de zak :)
|
|
sandrine
14-3-2014
|
27-9-2013 16:11:58
@nadja ik zie ook pas dat het de verkeerde foto is het is foto nummer 87 sorry dat ik gemist heb :o
|
|
Nadja
12-7-2014
|
27-9-2013 16:43:09
ah ik zie het :-). ja dat zou wel lukken met jouw haarlengte :-). Persoonlijk vind ik het volledig opgestokene mooier. Dan is het nog makkelijker om als je een proefkapsel laat doen, eens je kleed aan te doen als je het toch thuis hangen hebt :-). Dat gaat echt het beste 'beeld' geven denk ik.
|
|
Elen
5-10-2013
|
27-9-2013 17:18:11
Voor zo'ne volle en mooie vlecht denk ik dat je haar toch niet lang genoeg zal zijn hoor. En vooral, niet volumneus genoeg. Omdat je zelf al zegt dat je redelijk 'pierkeshaar' hebt. Ik denk dat het volledig opgestoken je beter zou gaan!
|
|
sandrine
14-3-2014
|
27-9-2013 19:31:03
elen de vlechthaar is de verkeerde foto het is nummer 87 de juiste foto :p en dan die bruin harige opgestoken :)
|
|
Claudia
14-6-2014
|
28-9-2013 9:12:29
Ik vind het eerste kapsel zeer mooi passen...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|