Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Afvinken :)

26-9-2013 12:19:23
Wou bij deze gewoon even mijn vreugde delen, WANT:
Kostuum van mijn schattie: betaald en mag ik oktober afgehaald worden! (CHECK)
Ringen: besteld, voorschot betaald en binnen 3 tal weken klaar om af te halen!!!!! SUPER (CHECK) Gelukkig eindelijk goedkope ringen gevonden, we wisten niet zijn mijn schoonmoeder bevriendt is met een goudsmit die dit vroeger als job deed en nu nog als hobby dit enkel nog wat opvolgt! Hij wou voor ons een uitzondering maken en hij maakt onze ringen dus!! 800eur voor onze 2 ringen!!
Feestzaal: eindelijk is de knoop doorgehakt. We hebben lang getwijfeld tussen Salons Gruuthuse (Beveren Leie) of Salons Regency (Avelgem). Uiteindelijk kiezen we voor deze laatste! Vanavond mailen om een optie te nemen en dan zo snel mogelijk het voorschot betalen :)

We gaan vooruit! :D

fenna
18-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 604

anke
24-5-2014
 Meld misbruik26-9-2013 12:48:11

Amai, je hebt precies al veel gedaan..

Wij trouwen 5 maanden eerder, en tegen ons hadden ze van de winkel uit gezegd dat hij zijn kostuum nu nog best niet kocht, pas januari, zelfs dan nog veel te vroeg.

Ook ringen gaan we pas in december naar kijken, want zou nu ook nog te vroeg zijn.

fenna
18-10-2014
 Meld misbruik26-9-2013 12:53:06

De winkel waar we geweest zijn voor het kostuum, stopt met de mannenafdeling in December. Dus kregen we 15% korting. En aangezien het toch nog moet ingepakt en ingelegd worden, dacht ik, waarom niet... (hij mag enkele weken voor de trouw nog gaan om het op maat te laten afwerken).

Voor de ringen vond ik dit ook geen probleem; het is niet dat je vingers verdikken of vermageren in een jaar tijd hé.

De reden dat we alles wat willen spreiden en op voorhand willen doen, is ook omdat we begin volgend jaar beginnen bouwen. Daarom wil ik alles wat ik nu al kàn doen, ook al doen.

:)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...