TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Joke
4-10-2014
|
26-9-2013 16:26:20
Proficiat! :)
Wij wilden ook "iets anders" en hebben met volle overtuiging de eerste zaal geboekt die we bezocht hebben: Ter Eeste in Roeselare (brouwerij Rodenbach).
|
|
Mart
19-10-2013
|
26-9-2013 17:00:04
Wij trouwen over 3 weken in de zaal het sacrament. Zou zeker eens afspreken met die mensen, zeer enthousiaste mensen. Wij vertrekken daar telkens met een big smile. Het feest moet natuurlijk nog komen, wil je zeker laten weten hoe het is geweest. Wij gaan daar voor 170 man een feest geven. Wel walking dinner met eetstandjes en dessertbuffet. Wij zullen een eretafel zetten, 6 zittafels van 10 personen en dan 10 staantafels voor de jongere mensen. En zo zitten wij wel aan het maximum wat de zaal aan kan. Maar dat hangt natuurlijk van je concept af.
|
|
Nele
25-5-2013
|
26-9-2013 19:40:12
Eerst en vooral proficiat! Wij hebben ons feest gegeven in Ter Eeste (brouwerij Rodenbach). Een absolute aanrader!!!!! Alles was tot in de puntjes AF! Eerst en vooral prachtige locatie, vriendelijk en professioneel personeel (bediening aan tafel, bar,...), super lekker eten,.... onze genodigden spreken er (nu 4 maanden later) nog van! ECHT TOP! Ik zou het zo opnieuw doen! We hebben zelfs onze foto's in de oude brouwerij genomen, superlocatie en super mooi resultaat. Een bezoekje waard dus. Veel succes!
|
|
Jente
26-10-2013
|
26-9-2013 20:21:19
In roeselare heb je ook nog het fabriekspand. Dat is wel eerder industrieel maar zeker 'iets anders'.
|
|
Christ
|
27-9-2013 7:37:12
Proficiat!
Als fotograaf kom ik zowat overal, een aparte zaal (zelf wel catering zoeken etc) vond ik volgende: Quinze & Milan Basecamp, Oud Walle 113, Kortrijk
Greetz, Christ
|
|
Patrick
|
27-9-2013 9:51:36
Inderdaad zoals Christ zegt, heel aparte zaal, heel mooi, maar ik vind dat er geen warmte inzit voor een huwelijksfeest. Of je moet al met een heel ruime groep zijn. Maar anders wel een toplocatie voor andere evenementen.
|
|
cedric
6-9-2014
|
27-9-2013 13:03:56
gegroet,
alvast bedankt voor de reacties het sacrament in roeselare valt me inderdaad op als een zaal dat iets anders is! gisteren gebeld en zeer vriendelijke mensen, die graag over alles info geven. we gaan daar zeker eens op bezoek! maar moesten er mensen zijn die nog zo'n zalen kennen mogen het me gerust laten weten.
groeten Cédric
|
|
viviane
|
27-9-2013 19:15:31
De Schaduw in Ardooie
groetjes
|
|
Vansteenbrugge
|
30-9-2013 23:17:00
Op 17 november organiseer ik een nieuw trouwevent: TROUW & TRENDS 2 locaties die in aanmerking komen: Domaine de Jaurieu: Hoeve net op de grens met zuid-West-Vlaanderen & Wallonië & Bloemenatelier Rotsaert, Wortegem. Uniek locatie in regio! Met vriendelijke groeten, Trouw & Trends www.tfv.be
|
|
Els
14-6-2014
|
8-1-2014 21:49:19
Dag iedereen,
even een korte reactie op bovenstaand bericht van Christ. Wat Quinze & Milan Basecamp, Oud Walle 113, Kortrijk, betreft, die doen geen feesten meer. Dat mochten wij zaterdag vernemen voor ons feest van in juni aanstaande... (De reden is burenhinder). Ik kan garanderen dat dit allesbehalve aangenaam nieuws is voor de big day uit je leven .... PFFF De stress naar een originele feestzaal (voor 140 personen zittend) neemt toe... Ik ben in 2 dagen tijd al een echte zalenexperte geworden, maar veel kleinere zalen en uiteraard gereserveerde zalen jammergenoeg... Els
|
|
Patrick
|
9-1-2014 9:26:54
@Els Je hebt nog Goed ten Houte, Vaernewyck, salons tabaksbloem. Maar ik zie Els dat je in een topmaand zit, dat wordt inderdaad wat zoekwerk. Veel succes en hou ons op de hoogte, altijd goed om ervaringen te delen.
|
|
Fabienne
6-6-2014
|
13-1-2014 21:17:18
Al iets gevonden Els?
|
|
Els
14-6-2014
|
22-1-2014 21:18:02
JA, goed nieuws, we gaan nu trouwen in het Kasteel van Loppem. Niet in het Kasteel zelf, maar in de manège ervan. Mooie setting, vonden we. En groot genoeg voor zittend 120 à 140 personen. Kan je ook volledig zelf aankleden, dus meteen toegezegd. Ik wilde kon de dame in kwestie wel omhelzen!!!!!!! OEFFFF.....
|
|
Patrick
|
23-1-2014 8:54:41
Proficiat Els dat u toch nog een zaal gevonden hebt die in de smaak valt, is ook niet zo ver en alles valt terug in de juiste plooikes, succes met je verdere planning.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|