Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal gezocht regio zuid west vlaanderen

26-9-2013 15:56:24
Gegroet,

we zijn net terug uit het fantastische Bali waar ik mijn aanstaande ten huwelijke gevraagd heb. Nu eenmaal terug in belgenland zijn we dus begonnen met het zoeken naar een feestzaal/hoeve/net iets anders...
we zijn niet het klassieke koppel die in een mooie zaal wensen te trouwen maar we zoeken iets anders, het sacrament in Roeselare staat ons wel aan maar we weten niet voor hoeveel personen deze zaal is?
kunnen jullie me helpen aan een hoeve, schuur, kapel, of "iets anders" waar we ons avondfeest kunnen houden?
regio Menen-Roeselare-Kortrijk-...

alvast bedankt

ps.: datum ligt nog niet vast dus keuze genoeg

cedric
27-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1983

Joke
4-10-2014
 Meld misbruik26-9-2013 16:26:20

Proficiat! :)

Wij wilden ook "iets anders" en hebben met volle overtuiging de eerste zaal geboekt die we bezocht hebben: Ter Eeste in Roeselare (brouwerij Rodenbach).

Mart
19-10-2013
 Meld misbruik26-9-2013 17:00:04

Wij trouwen over 3 weken in de zaal het sacrament. Zou zeker eens afspreken met die mensen, zeer enthousiaste mensen. Wij vertrekken daar telkens met een big smile. Het feest moet natuurlijk nog komen, wil je zeker laten weten hoe het is geweest. Wij gaan daar voor 170 man een feest geven. Wel walking dinner met eetstandjes en dessertbuffet.
Wij zullen een eretafel zetten, 6 zittafels van 10 personen en dan 10 staantafels voor de jongere mensen. En zo zitten wij wel aan het maximum wat de zaal aan kan. Maar dat hangt natuurlijk van je concept af.

Nele
25-5-2013
 Meld misbruik26-9-2013 19:40:12

Eerst en vooral proficiat!
Wij hebben ons feest gegeven in Ter Eeste (brouwerij Rodenbach).
Een absolute aanrader!!!!! Alles was tot in de puntjes AF!
Eerst en vooral prachtige locatie, vriendelijk en professioneel personeel (bediening aan tafel, bar,...), super lekker eten,.... onze genodigden spreken er (nu 4 maanden later) nog van!
ECHT TOP! Ik zou het zo opnieuw doen!
We hebben zelfs onze foto's in de oude brouwerij genomen, superlocatie en super mooi resultaat.
Een bezoekje waard dus.
Veel succes!

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik26-9-2013 20:21:19

In roeselare heb je ook nog het fabriekspand. Dat is wel eerder industrieel maar zeker 'iets anders'.

Christ

Meld misbruik27-9-2013 7:37:12

Proficiat!

Als fotograaf kom ik zowat overal, een aparte zaal (zelf wel catering zoeken etc) vond ik volgende:
Quinze & Milan Basecamp, Oud Walle 113, Kortrijk

Greetz,
Christ

Patrick

Meld misbruik27-9-2013 9:51:36

Inderdaad zoals Christ zegt, heel aparte zaal, heel mooi, maar ik vind dat er geen warmte inzit voor een huwelijksfeest.
Of je moet al met een heel ruime groep zijn.
Maar anders wel een toplocatie voor andere evenementen.

cedric
6-9-2014
 Meld misbruik27-9-2013 13:03:56

gegroet,

alvast bedankt voor de reacties
het sacrament in roeselare valt me inderdaad op als een zaal dat iets anders is!
gisteren gebeld en zeer vriendelijke mensen, die graag over alles info geven.
we gaan daar zeker eens op bezoek!
maar moesten er mensen zijn die nog zo'n zalen kennen mogen het me gerust laten weten.

groeten
Cédric

viviane

Meld misbruik27-9-2013 19:15:31

De Schaduw in Ardooie

groetjes

Vansteenbrugge

Meld misbruik30-9-2013 23:17:00

Op 17 november organiseer ik een nieuw trouwevent: TROUW & TRENDS

2 locaties die in aanmerking komen:

Domaine de Jaurieu: Hoeve net op de grens met zuid-West-Vlaanderen & Wallonië
&
Bloemenatelier Rotsaert, Wortegem. Uniek locatie in regio!

Met vriendelijke groeten,
Trouw & Trends
www.tfv.be

Els
14-6-2014
 Meld misbruik8-1-2014 21:49:19

Dag iedereen,

even een korte reactie op bovenstaand bericht van Christ.
Wat Quinze & Milan Basecamp, Oud Walle 113, Kortrijk, betreft, die doen geen feesten meer. Dat mochten wij zaterdag vernemen voor ons feest van in juni aanstaande... (De reden is burenhinder). Ik kan garanderen dat dit allesbehalve aangenaam nieuws is voor de big day uit je leven .... PFFF
De stress naar een originele feestzaal (voor 140 personen zittend) neemt toe... Ik ben in 2 dagen tijd al een echte zalenexperte geworden, maar veel kleinere zalen en uiteraard gereserveerde zalen jammergenoeg...
Els

Patrick

Meld misbruik9-1-2014 9:26:54

@Els
Je hebt nog Goed ten Houte, Vaernewyck, salons tabaksbloem.
Maar ik zie Els dat je in een topmaand zit, dat wordt inderdaad wat zoekwerk.
Veel succes en hou ons op de hoogte, altijd goed om ervaringen te delen.

Fabienne
6-6-2014
 Meld misbruik13-1-2014 21:17:18

Al iets gevonden Els?

Els
14-6-2014
 Meld misbruik22-1-2014 21:18:02

JA, goed nieuws, we gaan nu trouwen in het Kasteel van Loppem. Niet in het Kasteel zelf, maar in de manège ervan. Mooie setting, vonden we. En groot genoeg voor zittend 120 à 140 personen. Kan je ook volledig zelf aankleden, dus meteen toegezegd. Ik wilde kon de dame in kwestie wel omhelzen!!!!!!! OEFFFF.....

Patrick

Meld misbruik23-1-2014 8:54:41

Proficiat Els dat u toch nog een zaal gevonden hebt die in de smaak valt, is ook niet zo ver en alles valt terug in de juiste plooikes, succes met je verdere planning.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info