Terug naar overzicht
Bij huis Baeyens hebben ze zo van die klap bordjes :-) (zo voor ACTIE te klappen, weet niet hoe ze heten) x
Lynn, mijn zus is een tijdje terug naar een trouwfeest geweest waar ze als bedankje een klein doosje popcorn kreeg. Dat was zo tof gedaan ! Misschien ook iets dat jij kan doen ;-). Groetjes,Emilie
Wij hebben ook met filmtickets gewerkt, maar dan wel met verschillende films per tafel. De tickets zelf hadden we in DVD-doosjes gestopt, de getuigen liepen daar mee rond op de aperitief, en gaven de tickets dan aan de juiste persoon. Op tafel wilden we de filmposter telkens zetten, maar wegens tijdsgebrek is dat gewoon een grotere versie van de tickets geworden. ;)We muziek bij het binnenkomen was per tafel dan het thema van die films.Als ik nog eens op de andere pc ingelogd ben, zal ik proberen om een voorbeeld van onze tickets door te sturen.
Hoi allen, bedankt al voor deze leuke reacties!!Ik heb ondertussen een klapbord gevonden bij festivalshop in Scherpenheuvel ;)@ Sofie: Erg leuk jullie idee!! je mag idd altijd vb van jullie filmticket doormailen naar lynn.vertonghen@gmail.com, alvast bedankt allemaal!!
Ik ben ook op zoek naar het sjabloon van een filmticket om onze gasten op deze manier naar hun tafel te leiden.Is het mogelijk om deze door te sturen naar julie.lambertz@hotmail.com?Alvast bedankt!
Ik zoek me ook nog een sjabloon voor een film ticket. Iemand een idee hoe je die retro stijl versie kunt maken?