Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 1 jaar!

27-9-2013 13:56:57
binnen exact 1 jaar trouwen wij!
Ik hoop op zo'n mooi weer zoals vandaag.
Ik zou wel graag willen weten of ik een beetje op schema zit.
wat ik al heb:
-zaal
-kerk
-fotograaf
-visagiste
-bloemiste
-bruidskindjes + hun haaraccesoires
-grafisch ontwerper om de uitnodigingen te maken
-vriendin gaat mijn kaars ontwerpen (ze is er volop mee bezig)
-idee om tafels in te delen
wat kan ik nu al vastleggen? kledij wil ik maar in februari halen wegens examens en eindwerk in januari.
alle tips welkom!
groetjes Katrien

Katrien
19-1-2018
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 664

anke
24-5-2014
 Meld misbruik27-9-2013 14:13:40

Ik denk dat je zeker wel op schema bent, en voor je kleed februari is misschien wel krap? Hoewel ik ook maar vorig weekend mijn kleed ben gaan halen, maar bij mijn winkel zeiden ze dat je 6 maanden moet rekenen voor het kleed bij hen binnenkomt en dan moeten zij er nog retouches aan doen enz...

Ik denk dat je niet meer kan doen en vastleggen dan wat je nu al hebt. Tenzij je een zaal hebt waar je zelf voor catering moet zorgen en versiering. Dan kan je daar eventueel ook al aan beginnen.
Wij hebben nog niemand voor de uitnodigingen, bloemiste ook niet en ook geen haaraccesoires enz voor de bruidskindjes. Dus je zit zeker op schema :)

Elsie

Meld misbruik27-9-2013 16:47:22

Vervoer ? :-)

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik27-9-2013 16:56:24

vaneigens dat ge goed op schema zijt. :p Ik ben pas verloofd 9 mnd voor de trouw en ben pas de laatste 4 mnd voor de trouw degelijk in actie geschoten. :p Vooral fotograaf, feestzaal en DJ, die vond ik belangrijk om ruim op voorhand te doen. De rest vond ik moeilijk omdat het 'algemeen thema' dan een beetje verloren gaat.

Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik27-9-2013 18:10:08

hi,

Vervoer zijn onze eigen auto's, van mijn ouders thuis tot aan de kerk is het 1km, dus dat is makkelijk. wel gaan vrienden rijden.
Stadhuis doen we een beetje vroeger in het jaar, maar dat kan hier maar 6 maand op voorhand vastgelegd worden.
Met DJ's ben ik al aan het mailen, kiezen is zo moeilijk!
kleed leg ik niet vroeger vast dan begin februari. als mensen rondom mij een hele trouw kunnen plannen in minder dan 5maand, kan ik heus wel een kleed vinden in 8maand. Ik heb op een beurs ook met eigenaars gesproken van bruidswinkels die zeggen allemaal dat 8maand haalbaar is.

De juwelier is ook al gekozen en die gaat onze trouwringen op maat ontwerpen. zalig toch! het is zelfs een betaalbare juwelier. in een klein dorpje waar mijn ventje vandaan komt.

Vandaag ook toevallig langs een drukker gepasseerd en prijzen gevraagd voor de uitnodigingen. amai die kan voor 1euro al een hele kaart afleveren. voor 2euro is het dubbel bedrukt. ontwerp doen we dus zelf e.

groetjes en alle tips blijven welkom!

Nele
13-9-2014
 Meld misbruik28-9-2013 12:50:40

Je hebt al heel veel, vind ik. Bij ons ligt enkel de zaal en het gemeentehuis al vast. Volgens wat ik hoor is in de september de 'piekperiode' toch wat over.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...