TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
anke
24-5-2014
|
27-9-2013 15:07:25
Ik zou afspraak per afspraak doen, maar er zijn er evenveel die waarschijnlijk tegelijk vastleggen.
Ik heb zelfs geen afspraak vastgelegd. Het waren opendeurdagen en ging met mijn moeder gewoon al eens kijken om dan ook dan een afspraak vast te leggen, maar mocht meteen vanalles passen en mijn kleed gevonden!
|
|
Karolien
5-4-2014
|
27-9-2013 15:11:51
Ik ben vorige week voor de eerste keer gaan winkelen (én heb mijn kleed gevonden :-) ). Ik had twee afspraken op één dag gemaakt. In de eerste winkel twijfelde ik nog, ook omdat het maar de eerste keer was dat ik iets paste. Maar ik had wel een voorkeur, dus wou ik woensdag terug eens komen passen om zeker te zijn. Later op de dag heb ik echter mijn kleed gevonden, in dezelfde stijl, maar nog net iets meer mijn ding. Ik heb dan de afspraak van woensdag afgebeld en dat was geen enkel probleem. Ze zeiden dat dit vaak voorkomt bij hen of natuurlijk ook andersom. Ze zijn het dus wel gewoon.
Ik wou graag met mijn zussen en mama gaan winkelen, dus moest wel wat op voorhand vast leggen. Anders zouden onze agenda's nooit overeen komen.
|
|
lien
15-3-2014
|
27-9-2013 15:13:59
Ik heb afspraak per afspraak gemaakt en ben ook in een winkel binnengevallen zonder afspraak. Maar ik mocht altijd een week of max 2 weken later al gaan. Maar nu de nieuwe collecties uit zijn is het misschien wat drukker. Ik ben ook bij Pierre Yves geweest maar was daar niet zo blij. Heb mijn kleed uiteindelijk bij mia monta gevonden.
|
|
Jolien
28-6-2014
|
27-9-2013 15:45:57
Ik heb de knoop al doorgehakt :), ik heb net gebeld en mag op dezelfde dag ook eens langsgaan bij Couture Ann (ook in Aalst). Daar hebben ze totaal andere merken, dus nog een ruimer aanbod... ben benieuwd... maar wel tevreden met 2 opties nu! :)
|
|
Tamara
7-9-2013
|
27-9-2013 15:58:16
Ik had in 2 winkels een afspraak gemaakt, voor het gemak in dezelfde stad. In Roeselare meer bepaald, waar je La Sposa en Robel Couture hebt. Samen hebben deze winkels echt heel wat merken en zeker deze die mij op het internet mijn stijl leken. In de eerste winkel had ik al een heel goed gevoel bij 1 jurk (nochtans van een merk dat ik totaal niet kende). Maar ik ben toch nog gaan passen in de andere winkel. Uiteindelijk ben ik toch voor die jurk gegaan. Ik heb de knoop doorgehakt toen ik beide pasbeurten achter de rug had en ik mocht meteen terugkeren na La Sposa om ze nogmaals te passen. Dan was ik helemaal overtuigd :-). Deze beide winkels waren allebei flexibel. Als je je afspraak ruim genoeg op voorhand maakt, kan je proberen om er verschillende op een dag te doen en zo tijd te sparen.
|
|
Elen
5-10-2013
|
27-9-2013 16:47:19
Ik heb voordien op een grote bruidsjurkensite ALLE mogelijke collecties en modellen afgegaan en gwn beginnen opslaan wat ik mooi vond. Als er dan bvb; 30 van de kleedjes van de 50 van een bepaald merk zijn, kan je al direct naar een winkel waar ze dat merk hanteren natuurlijk...
Vanaf dan zou ik echt winkel per winkel doen. Niets gevonden? Andere afspraak. Tis ni da je echt zoveel op voorhand moet boeken voor een afspraak vast te krijgen,eh. :-) succes!
|
|
Jolien
1-7-2016
|
27-9-2013 19:29:00
@ Elen, welke site was dat dan?
|
|
maartje
5-7-2014
|
27-9-2013 19:44:24
Ik heb 2 afspraken op dezelfde dag vastgelegd. Optimalisatie nu ik mijn 2 adviseurs heb kunnen strikken :-)
|
|
Elen
5-10-2013
|
27-9-2013 21:01:16
Koonings. :p maar daar ni kopen,eh!
|
|
Nele
4-7-2014
|
28-9-2013 15:39:57
@Jolien:Ik heb mijn kleed deze week gevonden bij Couture Ann.
|
|
Sarah
7-9-2013
|
29-9-2013 7:56:48
Ik zou er toch je tijd voor nemen en van genieten.
Ik heb mijn kleed 7,5 maand op voorhand gekocht.
Ik deed maar 1 winkel per dag, maar wel elk weekend.
Niets dan lof voor issa Moda in Hasselt! Mijn kleedje was van luna novias.
Ik ben een heel deel afgevallen en ze hebben dat perfect ingepast!
Wel best een afspraak maken.
|
|
kathleen
8-8-2014
|
11-11-2013 20:53:36
Elen: waarom niet kopen bij koonings? Waar dan wel?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|