Terug naar overzicht
chique bedanking :-) Als presentatie misschien in een kassa legen? :-) x
Wow origineel idee zeg!!
Inderdaad leuk ideeWij gaan fotoclips kopen en bedankingskaart aan vast hangen, dan gaan we dat in hartvorm op tafel presenteren. Op pinterest staat een hele leuke foto van dit, als je wil stuur ik je het voorstel eens door. Dit gaan we dan nog eens combineren met een bedrukte flesopenerin uw geval fotoclip met daaraan kraslot, in hartvorm presenteren, kunnen de gasten bij het naar huis gaan meenemen of kan je het op tafel in hartvorm zetten, zo ben je zeker dat iedereen maar 1tje meeneemt ;-)Of bij hun serviettesucces
Als gewone win for life te duur zou uitkomen dan kun je oo nog opteren voor een win for life mini... dat kost maar ėėn euro... dus scheelt alweer een stuk qua kostprijs. .. Qua presentatie:anders vragen dat de zaal die samen opdient met de koffie?
Dat is altijd heel tof en brengt veel ambiance mee.wij hebben het ook eens gekregen als bedanking en die mensen hadden het onderaan de stoelen gekleefd. De DJ riep het af dat er een bedanking onder hun stoel zat en dat op zich was al plezier voor iedereen om dat eraf te krijgen en dan tjaaa, snel snel hé, want iedereen wou weten of ze iets gewonnen hadden !
Da's ook leuk Dorothy!
Tof idee al vind ik het persoonlijk maar een extra kost en niet nodig om de mensen te bedanken! Ze krijgen tenslotte een leuk feest met alles op en aan!
bedankt voor de tips iedereen!! Ik zal het eens bespreken met mijn vriend :-) Ik vind het ook een heel leuk idee om het onder de stoel te kleven, maar aan de andere kant willen we er mee rondgaan, zodat we eens bij elke tafel langsgaan. Stof tot nadenken!
En we zullen inderdaad win-for-life-mini's gebruiken ;-)
Persoonlijk zou ik dit nooit doen. Neem nu de situatie eens: iedereen zit aan tafel maar te krassen en niemand wint iets, buiten 1 persoon... Die wint de hoofdprijs... Ik zou niet graag in zo'n situatie zijn. Denk dat je daar veel wrevel en jaloezie mee opwekt.Maar dat is mijn mening, ik zou het ook wel een leuk bedankje vinden om te krijgen, maar ik vind het risico te groot als je snapt wat ik bedoel?