Terug naar overzicht
Hallo ine, Mss kan je dan bij een outlet gaan kijken , of eens informeren dat ze die sneller kunnen klaar hebben Ik heb mijn jurk bij maxim's couture in Mechelen gaan halen ( jurk van collectie 2013 dus outlet aan -50% ) Ik heb met retouche bij 817,50€ betaald ( als ik de jurk was gaan halen voor collectie 2014 in de winkel was had ik bijna 1475€ moeten betalen zonder retouches) Een outlet jurk moet ook niet besteld worden , het is de jurk dat je aan hebt dat het zal worden Succes met de voorbereiding voor jullie huwelijk en de zwangerschap ;-)
Je kan best nu al gaan denk ik, en dat ze dan gewoon een grotere maat ofzo bestellen?Mijn winkel zei dat het 6 maanden duurt vooraleer zij het kleed bij hen hebben, en dan moeten zij er nog retouches aan doen.Ze zeiden ook dat als ik bv. nu nog wil vermageren ik nog tot 3 kledingmaten mag vermageren, ze kunnen een kleed zelf nog aanpassen tot 2-3 maten kleiner. Dus als ze nu gewoon iets groter bestellen denk ik dat het voor jouw zo het beste is?
Ik zou gewoon eens bellen naar een bruidswinkel waar je graag naartoe wil gaan en je vraag stellen. Hoogstwaarschijnlijk gaan ze je nu al laten komen en meten ze je maten al op en doen ze daar wat "extra" bij voor de overtollige zwangerschapskilo's en dat extra kunnen ze er altijd weer afhalen :-)
Ik denk dat je zeker al eens kan gaan kijken, naar welk model je mooi vindt en bij jou past. Ze kunnen in de winkel er dan rekening mee houden dat je nog een paar extra zwangerschapskilo's zal hebben, een jurk verkleinen gaat makkelijker dan het te moeten vergroten. Op 2 maanden een jurk zoeken die perfect is zou voor mij te kort en zeer stresserend, wat je niet kan gebruiken met een pasgeboren baby in huis. Zeker als je die in een outlet moet zoeken, waar de keuze tot beperkter is.
ik zou nu toch ook geen jurk kopen 2 maten, want de retoucheskosten lopen vaak hoog op! Ik denk wel dat ze in een professionele winkel de juiste oplossing zullen helpen zoeken. (ook binnen je bugdet)
@ Kim, de winkel waar ik ging is de retouchekost 85 euro voor iedereen, moeten ze inderdaad bv. 2 maten aanpassen of andere dingen nog veel werk mee hebben, de prijs blijft hetzelfde.
Amai! Dapper van jou! Als ik denk aan mijn figuur 2 mnd na mijn bevalling... Ik zou idd nu al een kleedje durven kiezen. En mss niet teveel neigen naar de form-fitted modellen. Bevallingen kunnen vooral 'schade' aanrichten aan de buikzone en de heupen. Succes alleszins"