Nu Online
Momenteel zijn er 693 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk kiezen

28-9-2013 10:03:44
Ik weet even niet goed wanneer ik mijn trouwkleed moet gaan uitzoeken,
aangezien ik nu 10 weken zwanger ben en op de trouw een kindje heb van 2 maand.

Is het beste dat ik nu al echter een kleed ga zien omdat dat soms lang duurt voor je ze hebt maar past ze dan nog na de zwangerschap?

Of beter gaan zien na de bevalling maar dan heb ik maar 2 maand de tijd nog niet zelfs.

Ik wil ook weer niet al te veel geld uitgeven aan een trouwjurk

en aan uitstellen denken we niet alles ligt al vast en veel voorschotjes moeten betalen :)

Groetjes

ine
25-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1003

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik28-9-2013 10:11:55

Hallo ine, Mss kan je dan bij een outlet gaan kijken , of eens informeren dat ze die sneller kunnen klaar hebben Ik heb mijn jurk bij maxim's couture in Mechelen gaan halen ( jurk van collectie 2013 dus outlet aan -50% ) Ik heb met retouche bij 817,50€ betaald ( als ik de jurk was gaan halen voor collectie 2014 in de winkel was had ik bijna 1475€ moeten betalen zonder retouches) Een outlet jurk moet ook niet besteld worden , het is de jurk dat je aan hebt dat het zal worden Succes met de voorbereiding voor jullie huwelijk en de zwangerschap ;-)

anke
24-5-2014
 Meld misbruik28-9-2013 10:13:40

Je kan best nu al gaan denk ik, en dat ze dan gewoon een grotere maat ofzo bestellen?
Mijn winkel zei dat het 6 maanden duurt vooraleer zij het kleed bij hen hebben, en dan moeten zij er nog retouches aan doen.
Ze zeiden ook dat als ik bv. nu nog wil vermageren ik nog tot 3 kledingmaten mag vermageren, ze kunnen een kleed zelf nog aanpassen tot 2-3 maten kleiner. Dus als ze nu gewoon iets groter bestellen denk ik dat het voor jouw zo het beste is?

Evi
5-4-2014
 Meld misbruik28-9-2013 11:56:12

Ik zou gewoon eens bellen naar een bruidswinkel waar je graag naartoe wil gaan en je vraag stellen. Hoogstwaarschijnlijk gaan ze je nu al laten komen en meten ze je maten al op en doen ze daar wat "extra" bij voor de overtollige zwangerschapskilo's en dat extra kunnen ze er altijd weer afhalen :-)

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik28-9-2013 17:41:12

Ik denk dat je zeker al eens kan gaan kijken, naar welk model je mooi vindt en bij jou past. Ze kunnen in de winkel er dan rekening mee houden dat je nog een paar extra zwangerschapskilo's zal hebben, een jurk verkleinen gaat makkelijker dan het te moeten vergroten. Op 2 maanden een jurk zoeken die perfect is zou voor mij te kort en zeer stresserend, wat je niet kan gebruiken met een pasgeboren baby in huis. Zeker als je die in een outlet moet zoeken, waar de keuze tot beperkter is.

Kim
4-7-2014
 Meld misbruik28-9-2013 19:47:33

ik zou nu toch ook geen jurk kopen 2 maten, want de retoucheskosten lopen vaak hoog op! Ik denk wel dat ze in een professionele winkel de juiste oplossing zullen helpen zoeken. (ook binnen je bugdet)

anke
24-5-2014
 Meld misbruik29-9-2013 7:09:38

@ Kim, de winkel waar ik ging is de retouchekost 85 euro voor iedereen, moeten ze inderdaad bv. 2 maten aanpassen of andere dingen nog veel werk mee hebben, de prijs blijft hetzelfde.

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik29-9-2013 9:48:34

Amai! Dapper van jou! Als ik denk aan mijn figuur 2 mnd na mijn bevalling... Ik zou idd nu al een kleedje durven kiezen. En mss niet teveel neigen naar de form-fitted modellen. Bevallingen kunnen vooral 'schade' aanrichten aan de buikzone en de heupen. Succes alleszins"

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info