Terug naar overzicht
Wij zijn daar steeds tevreden van! Mijne man gaat daar al zijn kostuums halen. Ook nu zijn trouwkostuum en de kostuums voor de suite. Het hangt natuurlijk sterk af wat je juist wil om in te trouwen,eh: pitteleir, smokings, kostuums,... Mijne vent wou absoluut een kostuum dat hij nadien kan afdragen opt werk en betaalde €1100 voor alles (kostuums-hemd-das-pochet). Alle kostuums voor de mannelijke suitegasten worden daar gehuurd, ik dacht dat de prijs €70/stuk was +€55 voor het hemd (=aangekocht). Succes!
HeyMijn ja man nu ondertussen :) is daar ook om zijn kostuum geweest, wou er geen massa geld aan geven aangezien hij dat niet draagt normaal gezien.En heeft alles gevonden voor ongeveer 400. Ze waren vriendelijk (alez ja gemaakt wel maar toch) en goeie service.Kdenk wel dat je er iets zal vinden :)veel succes!
Ik ben eens een kijkje gaan nemen voor de getuige en vaders voor het huren van kostuum, de keuze is niet ruim vb kan je geen kostuum in bruine tint huren.De andere effe kleuren waren ook niet talrijk, meestal een streepje in ofzoVoor mijn aanstaande zullen we een kostuum op maat laten maken, maar nog niet exact voor gekeken. 20 oktober gaan we naar een trouwbeurs in St Niklaasx
Neem gerust een kijkje bij ons. We hebben keuze tussen 400 premium stoffen, 10 kostuum modellen, 300 afwerkingen, etc. De kans is klein dat je het bij ons niet zou vinden ;)