Terug naar overzicht
Ik weet niet waar ergens te Vlaanderen je woont, maar in het Antwerpse weet ik wel twee winkels.1. Schoenen Coppé te Zandhoven heeft de collectie bruidsschoenen van Gabor binnen, te beginnen bij maar 35,5 tot .... De eigenaar wist me te zeggen dat hij de collectie vanaf oktober/november binnen zal hebben.2. Ik ben niet voor de volle 100% zeker maar ik denk dat schoenen Van Loock te Zandhoven ook Gabor binnen heeft. Zij hebben een zeer uitgebreid aanbod aan trouwschoenen en ik dacht dat Gabor er ook bij zat. Het merk Voltan vind ik persoonlijk ook goed zitten en heeft veel gelijkenissen met Gabor. Misschien ook het proberen waard?Ik ben benieuwd naar je zoektocht :-)Groetjes,Margot
Thanks Debbie voor de vraag en Margot voor het antwoord! Ik ben in het dagelijkse leven ook een grote gabor fan en draag alleen deze nog! Ik wist zelf niet dat ze trouw schoenen hebben! Ga ik zeker ook naar op zoek! Debbie hou je mij op de hoogte van uw zoektocht aub!!
Ik heb ze al gezien op zalando.
Hier ook een Gabor fan! Ik wist ook niet dat ze trouwschoenen hebben maar ga zeker wel een kijkje nemen! Mercikes voor de tip!
Ik heb pas nog via zalando mijn trouwschoenen gekocht, ook Gabor :)
Mijn trouwschoenen waren ook van Gabor, alleen waren ze niet wit maar turkoois. Zeer comfortabele schoenen!
Wist niet dat ze bij zalando bruidsschoenen hadden Ben al eens gaan kijken en heb er toch mooie zien staan Nu nog een keuze maken Bedankt dames ;-)
Hallo iedereen,Ik heb juist een mail teruggekregen van de winkel coppe in zandhoven en zij hebben de trouwschoenen van gabor niet binnen. Dus ik ga nog even verder zoeken. Ik wou jullie dit alvast even laten weten :-)Groetjes
Thanks voor de info!Misschien Van Loock eens proberen dan?!Vind zelf via internet (zalando) lastig zonder ze in het echt te zien.....Als ik nog eens in Antwerpen kom ga ik ook eens kijken in de Gabor shop zelf!