Terug naar overzicht
Ik heb vroeger gedanst bij Ekkart in Mortsel (Latin en Ballroom), en was heel tevreden van die lessen. Voor onze openingsdans hebben wij terug een aantal privé lessen genomen bij Ekkart, ter opfrissing.Nu volgen we danslessen (swing) bij Dansstudio 123 in Antwerpen centrum. Tot nu toe zijn we heel content van de lessen, al is de zaal beneden wel nogal klein. Voor swing is dit geen enkel probleem, want veel plaats heb je daar niet voor nodig, maar voor andere dansen vraag ik mij af hoe ze dat doen. Misschien hebben ze nog een zaal boven of zo, dat weet ik eigenlijk niet.
wij dansen nu ons 2de jaar bij dansstudio 123 en voor een goede basis is het altijd goed om al een jaartje les te volgen! Zij geven ook gewoon privélessen voor openingsdansen! Eppie: dit is de enige zaal die er is, maar jullie zijn echt met heel veel de andere groepen zijn met een pak minder dus het lukt best hoor! Groetjes
Bedankt! Wij gaan waarschijnlijk naar dansschool Ekkart om Latin & Ballroom te volgen!
Ekkart is nogal duur (vind ik).Wij zijn naar Dancepoint in Merksem gegaan.Sympathieke mensen en kijken ook naar de individuele noden...