Terug naar overzicht
Hoi Evy,wij zijn in augustus met Fox voor de 1e keer op vakantie gehad en dit was een groepsreis naar Thailand (15 dagen). Ikzelf heb hiervoor ook al 2 andere groepsreizen gedaan bij andere organisaties en ik moet zeggen dat ik zelf persoonlijk heel tevreden was over de organisatie van Fox. Alles verliep vlekkeloos, wat beloofd werd werd ook gedaan. We hadden ook wel hier en daar de kans om zelf zaken te bepalen (al was dat beperkt).Kortom: ik zou zelf zeker terug een groepsreis boeken bij Fox. Ik vond het zeker in orde!
Foxvakanties ken ik niet. Indien je geen groepsreis wilt maarookniet zelf wilt rijden denk ik dat je dit eerder zal vinden in afrika dan in amerika. In tanzania kan je bijvoorbeeld mooie safaris doen met gids maar dit is aan de dure kant. Zuid-afrika is wat goedkoper. Wij boekten onze reis (we rijden wel zelf) via africatours.
Als het wat avontuurlijk mag zijn, is GAdventures.com een aanrader.
Mijn schoonouders zijn ook zeer tevreden over Foxreizen! Zij zijn 2 jaar terug naar Thailand geweest en gaan volgend jaar terug met Fox naar China...
bedankt :-) er zitten een paar interessante dingen tussen daarmee :-)