Terug naar overzicht
een huwelijksreis hoort normaal gezien zonder de kids,nie? dat jullie nog kunnen nagenieten van jullie huwelijk.anders is mss een citytrip goed met kinderen,zoals engeland of parijs
Een huwelijksreis zonder de kids is zeker geen optie en ook een citytrip naar Engeland of Parijs is geen optie.Welke bestemmingen (met vliegtuig) zijn geschikt voor kinderen? Zij zullen dan 7 jaar en 2 jaar zijn.
Wij gaan naar Malta met onze tweejarige dochter. In November kan ik je laten weten hoe het was.
De griekse eilanden lijken mij wel tof met kindjes. Een uur of drie vliegen, altijd mooi weer, strand maar ook cultuur en toffe, niet al te grote hotels. Zelf ben ikal in naxos en lesbos geweest. Beiden top!
Wij gaan met onze 3 kids (tegen dan : 5, 3 en 1jaar) naar Aruba !Ik kan ze 1. niet allemaal ergens "plaatsen" 2. ik zou ze niet zolang kunnen missen 3. willen dat ze er ook een geweldige herinnering aan overhoudenHoe het gaat zijn... ? Geen idee, maar afgelopen zomer zijn we naar Kos gegaan en die vlucht viel ontzettend goed mee. Zelf heel rustig blijven en dan blijven de kindjes ook heel rustig. En met 11u vliegen, hebben we veel kans dat we 's nachts vliegen en dat zij slapen.