Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schilders ezeltjes voor op tafel

18-12-2006 10:11:03
hoi mede bruidjes

Weet er iemand waar ik schilders ezeltjes kan vinden om een A4 blad op te plaatsen voor op de tafels te zetten?

Ik heb eens gehoord in Ikea maar ik weet niet of ze er nu nog hebben.

Misschien weten jullie waar ze er nog hebben.

Die van Ikea waren niet zo duur, want in Ava heb ik er gezien maar daar zat ook een bordje bij waar je kan opschrijven maar deze kosten zo'n 20 euro per stuk en als je ongeveer 12 tafels hebt zijn die wel wat duur.

Hopelijk kan er mij iemand helpen

Alvast bedankt
Saskia

Saskia
22-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 368

karen
4-11-2006
 Meld misbruik18-12-2006 10:32:45

hey saskia,
ik heb de mijne gekocht in Ikea, voor 50 cent per stuk, rond september-oktober. Ik denk wel dat ze ze daar nog hebben. Moest je ze niet vinden, mag je de mijne overkopen. Ik heb er 11.
Groetjes,
Karen,
PS woon in Bonheiden, da's omgeving mechelen

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik18-12-2006 10:43:00

Hey,

Bij Ikea kosten ze ondertussen 1 euro 't stuk. Ik ben vorig weekend gaan kijken.

Groetjes, Sissi

Saskia
22-6-2007
 Meld misbruik18-12-2006 11:59:50

bedankt om beiden te reageren.
De prijs is het nu 1 euro of 0.50 euro is inderdaad een heel groot verschil met dat van ava.
Wij wonen wel in West-Vlaanderen dicht bij Brugge dus het is voor ons een tijdje rijden naar een Ikea winkel en eventueel ook naar bonheiden. Wel heel vriendelijk dat u de uwe zou willen verkopen Karen.

Ik zal eens vragen aan mijn vriend wat er de beste oplossing is en laat hier dan wel iets weten.

Moesten er ondertussen mensen zijn die hun schildersezeltjes uit Ikea verkopen die in West-Vlaanderen wonen zou ik ook heel blij zijn.

Dank u

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik21-12-2006 18:33:04

Ik heb ze ook al ooit in de Gifi gehaald voor school...verschillende maten en prijzen.

Groetjes,
Katrien
18-08-2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...