Terug naar overzicht
hey saskia,ik heb de mijne gekocht in Ikea, voor 50 cent per stuk, rond september-oktober. Ik denk wel dat ze ze daar nog hebben. Moest je ze niet vinden, mag je de mijne overkopen. Ik heb er 11.Groetjes,Karen,PS woon in Bonheiden, da's omgeving mechelen
Hey,Bij Ikea kosten ze ondertussen 1 euro 't stuk. Ik ben vorig weekend gaan kijken.Groetjes, Sissi
bedankt om beiden te reageren.De prijs is het nu 1 euro of 0.50 euro is inderdaad een heel groot verschil met dat van ava. Wij wonen wel in West-Vlaanderen dicht bij Brugge dus het is voor ons een tijdje rijden naar een Ikea winkel en eventueel ook naar bonheiden. Wel heel vriendelijk dat u de uwe zou willen verkopen Karen. Ik zal eens vragen aan mijn vriend wat er de beste oplossing is en laat hier dan wel iets weten. Moesten er ondertussen mensen zijn die hun schildersezeltjes uit Ikea verkopen die in West-Vlaanderen wonen zou ik ook heel blij zijn.Dank u
Ik heb ze ook al ooit in de Gifi gehaald voor school...verschillende maten en prijzen.Groetjes,Katrien18-08-2007