TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patricia
|
30-9-2013 0:34:57
Beste Elke, misschien mag ik jullie van dienst zijn? www.patriciafoort.nl
En als ik niet ben wie jullie zoeken, er zullen toch wel meer bruidsparen getrouwd zijn in die kerk en aan hen zal de pastoor hetzelfde hebben verteld. Heeft hij geen tips? Groeten en succes, Patricia
|
|
Marc
|
30-9-2013 8:07:40
Beste Elke, kijk zeker eens op www.some3else.be , zangeres is Esther Sels , zij heeft ooit nog meegedaan aan Idool en X-factor, geweldige stem... Samen met nog 2 andere muzikanten heeft zij some3else opgestart. Ik heb ze enkele maanden terug gezien tijdens een alternatieve viering tijdens een huwelijksreportage, en dit was echt de moeite. Zij zijn trouwens van regio Laakdal denk ik, succes met je zoektocht , mvg, Marc
|
|
joyce
26-10-2013
|
30-9-2013 13:19:21
wij hebben www.alina.be en wat we al gehoord hebben en van andere koppels is dit een juiste keuze :-)
|
|
sanderijn
|
30-9-2013 16:19:28
Hallo elke, Ik treed zowat overal op dus mocht je interesse hebben contacteer je me best via tantrijn@hotmail.com. Veel groetjes, Sanderijn
|
|
Veva
28-9-2013
|
30-9-2013 17:05:30
Hoi,
de Wysiwyg Wedding Singers hebben afgelopen zaterdag tijdens onze viering te Leuven gespeeld, maar ze zijn van Lier. Ze waren echt prachtig! Wij hadden gekozen voor een zanger en zangers met gitaarbegeleiding en we kregen bij elk liedje kippenvel. Echt waar 100 % aanrader!!!
http://users.telenet.be/wysiwyg/wysiwyg_weddingsingers....
|
|
Kris
|
30-9-2013 17:31:01
Hoi Elke, Zoals Veva hierboven heeft aangegeven: de Wysiwyg Wedding SIngers komen uit de voorkempen en we willen maar al te graag ook bij jullie komen zingen. Verschillende formules zijn mogelijk. Ook op facebook vind je ons: zie http://www.facebook.com/WysiwygWeddingSingers. groetjes, Kris
|
|
Kristof
|
1-10-2013 15:05:31
Neem eens een kijkje op www.musinc.be Alvast bedankt
|
|
Xavier
|
1-10-2013 17:39:15
Hallo Elke ,
Ga gerust ook eens een kijkje nemen op onze pagina hier, en onze websites. We kunnen je huwelijksviering en/of feest helemaal volgens je wensen muzikaal opluisteren. Verschillende formules en opstellingen zijn mogelijk, aangepast aan je wensen en budget. Verzoeknummers zijn eveneens mogelijk.
Je kan ons steeds contacteren voor meer informatie op info@lovemission.be of per telefoon 0475 414541
Groetjes,
Ingrid & Xavier www.lovemission.be www.missionimpossible.be
|
|
Fryderyk
|
|
|
Elke
11-1-2014
|
13-10-2013 12:59:57
Hey veva, ik ben aan het zoeken geweest naar nummers op hun site, maar kan ze niet vinden. Weet jij ze staan?
Wysiwyg Wedding Singers
Greotjes en bedankt
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|