Terug naar overzicht
Hallo, alvast een proficiat met jullie trouwplannen. Wij zijn vorig jaar in september getrouwd en hebben ons feest gegeven in het Rubenshof in Alken. Wij zijn nog steeds heel erg tevreden dat we voor deze zaal hadden gekozen. Wij hadden geluk met het weer waardoor we gebruikt konden maken van de prachtige tuin voor de receptie. Wij hadden net iets meer dan 120 man, de zaal is dus zeker groot genoeg. Het eten was heel erg goed en de prijs valt enorm mee, zeker als je ziet wat je ervoor krijgt! http://www.rubenshof-alken.be/
Hey Alessia, dat is fijn te lezen. Wijzullen ons feest daar houden volgend jaar? Cedric, ik was heel content met de eerste contacten? Supervriendelijk!
Ik kan alleen maar het Krekelhof 100% aanraden. Wij hebben daar afgelopen weekend ons feest gegeven en het was af!!!
Wij geven ons feest in de vrije valk in Alt-Hoeselt :-)
Het Fonteinhof in Borgloon! Daar trouwen wij volgend jaar in augustus.
Stiemerheide in Genk, daar trouwen wij volgend jaar!
Bevershof Bilzen?
wij trouwen binnen 24 dagen en 9 uurtjes in De Vrije Valk in Alt-Hoeselt zeker groot genoeg voor uw gezeldschap is een mooie gerestaureerde hoeve en Ilse de baas van de zaak is gewoon vlot niets is teveel, alles kan alle echte aanrader.Je kunt er koud/warm buffet volledig aan tafel bediening met menu of landenbuffet (hebben wij gekozen)
Hey Sanne & Joyce Ik ben eens op de website van De Vrije Valk gaan kijken.Versta ik het dan goed als je met bv 100 mensen bent je in verschillende zalen zit wel op dezelfde verdieping?Bedankt voor jullie antwoordCedric
eigenlijk zijn alle zalen gewoon 1 groot geheel maar kun je deze dus opdelen.Voor een juiste indruk van de zaal gewoon langs gaan wij hadden toen wij binnen kwamen nadat we veel zalen hebben bezocht direct een wow effect en Ilse is gewoon super en de locatie is prachtig kan hem u enkel aanraden.
Bokrijk? daar hebben ze een mooie grote zaal, een goede ceremoniemeester en een mooie buitentuin.