Terug naar overzicht
Oooh dat waren jullie die de fotoreportage gewonnen hadden?? Jullie inzending was fantastisch en de bijhorende foto's nu ook :-)Had het eigenlijk al kunnen raden aan je profielfotootje ;-)Groetjes
1 woord WAUW!!!!!! :-)
Jullie zagen er fantastisch uit! En waauw, jullie feest was echt tot in de details 'af'!!!
Suuuuuper! Op jouw foto's zat ik echt te wachten, Lize! Wat een prachtig feest, en inderdaad, alles was tot in de puntjes AF! Een hele dikke proficiat!
Prachtige foto's! Proficiat!
schitterend mooie foto's en een al even stralend koppel! nog eens proficiat!!
Ik kan de foto's niet zien
Dames; bedankt! Nathalie, had het even niet meer openbaar gezet. Staat opnieuw openbaar, nog een dag ofzo.
Ooh dat zag er heel gezellig uit!! En de kat -> geweldig Een hele dikke proficiat!!
Oh jammer dat ik je post nu pas zie en de link niet meer werkt. Kan je ze nog een extra dagje activeren? Wij hebben dezelfde fotografe dus ben erg benieuwd!
Staat op openbaar hoor!
Hey Lize, blijkbaar lag het probleem bij mijn tablet zelf. Het zijn geweldig mooie foto's! Nog eens proficiat!
oh jammer...ik kan niets zien
Onze fotograaf heeft enkele foto's zelf op haar facebook gezet. Blijft denk ik openbaar staan. Bij deze: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015163802848...
oh, heel mooi!zo een mooie stijl ook van fotografie!knap koppel zijn jullie!!!groetjesSandra