Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verloop avondfeest???

18-12-2006 11:18:56
Heb een probleem. Ik weet niet hoe de avond te vullen. We beginnen met een etentje voor de familie. Helaas zijn dat er nog weinig(ong25). Daarna dachten we receptie te houden en een fuif voor ongeveer 150 personen. Maar de hele nacht drank bekostigen kunnen we ons niet permitteren. En zonder fuif zal de avond wel rond 22u afgelopen zijn. Want de familie (bestaande uit vele klein kindjes en oma's) kan toch niet feesten tot de vroege uurtjes. Iemand een ander idee dat ik kan gebruiken om mijn gasten te laten komen? Ons idee was om na een tijd de gasten zelf hun drank te laten betalen. Het is toch in een taverne. Maar daar hebben we ook weinig aan misschien.

Veerle
12-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 577

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik18-12-2006 12:00:17

hoi Veerle, ik ben twee jaar geleden op een trouw van een vriendin geweest en daar kregen we elk een vijftal bonnetjes of zo voor drank... weet je... als het om vrienden gaat, dan komen die volgens mij wel als er een goeie fuif is... ook al krijgen ze niet alle drank gratis... hopelijk ben je hier iets mee en wordt het supertof

marlies
20-12-2007
 Meld misbruik18-12-2006 23:04:06

drank is toch niet zo duur hoor.
Zoek een zaaltje waar je alles zelf kan doen, in elke gemeente zijn er zo wel een of twee.
Als je naar een brouwer gaat, en laat die leveren, die haalt alles later terug op.
Dan kan voor een erg goedkope prijs een spetterend fuif geven. Mensen zouden het raar vinden moesten ze drank betalen op een trouwfeest. Reken er ook op dat mensen een centje geven.

Je moet ook niet teveel keuze geven: cola, cola light, ne limonade, een biertje, water en wat wijn...
En je kan vrienden vragen om afwisselend achter de tap te staan. Of jonge mensen zoeken die een centje willen bijverdienen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...