Nu Online
Momenteel zijn er 684 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat een tegevaller :(

1-10-2013 13:34:50
ben vandaag naar bruidswinkel youniek geweest voor schoenen.
had via hun site men droomschoenen gevonden en omdat er bij stond dat ze prijs/kwaliteit heel goed waren ben ik vol volle moed vertrokken.
eenmaal daar aangekomen ben ik heel vriendelijk ontvangen en toen ik de gewenste schoenen liet zien waren ze nog niet zeker of ze die nog konden krijgen :(.
maar soit,toen ik de prijs vroeg dacht ik dat ik achterover viel.
ik kan verstaan dat ze geen 50 euro gingen kosten maar 385 euro vond ik er toch over.
dus bye bye droomschoenen

tinne
23-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1182

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik1-10-2013 13:37:47

ja ze verkopen ook de schoenen die ze in andere bruidswinkels verkopen, de kleedjes maken ze zelfs en zijn idd; prijs/kwaliteit dik okay! maar de schoentjes zijn van Elsa Colourd Shoes.

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik1-10-2013 14:10:39

Ik heb Elsa Coloured shoes gekocht in Hasselt. Had via de website en lijst van adressen opgezocht. Was wel niet super tevreden van de schoenen maar heb enorm moeilijke voeten. Heb de schoenen teveel ingelopen...ik kon ze op de trouw niet aan mijn voeten houden dus heb mijn backupballerinas hele dag aangehad op uitzondering van het gemeentehuis...

Kim
4-7-2014
 Meld misbruik1-10-2013 20:22:05

De prijs van die schoenen vind ik ook wel erg duur. Voor een kleed, wel ja, dat zie jij en iedereen ook de hele dag en op foto's enzo, maar schoenen.... Die zie je nauwelijks.. En die zijn dan soms nog op hele hoge hakken (toch deze die ik graag zie) en waarvan ik dus met zekerheid weet dat ik ze niet de hele dage avond zal kunnen aanhouden...

Ik ben er nog niet helemaal uit... Sommige keuzes zijn toch niet gemakkelijk he! de moed niet opgeven Tinne!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik1-10-2013 21:04:13

Mijn schoenen kwamen van Youniek.
Het waren wel schoenen met n hakje van 5 cm...
Ik kan jullie verzekeren dat ik het gevoel had van loopsloffen of sliffers aan te hebben, zo goed zaten ze. Ze waren zeker en vast hun prijs waard. Ik heb ze de hele dag en nacht (tot het einde van het feest) aan gehouden en zeker geen last ervan gehad.
Ik had wel een wrang gevoel over de prijs maar achteraf ben ik supergelukkig dat ik toch redelijk veel geld aan mijn schoenen heb uitgegeven want ik heb geen last van mijn voeten gehad wat ook wel geld waard is...

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik2-10-2013 13:43:22

Ik had bruidsschoenen van Linea Rafaelli, ook behoorlijk prijzig (200 heb ik denk ik betaald), maar ze zijn van begin tot we in ons bed ploften niet van mijn voeten geweest! Heb er heel de avond op staan dansen... Zéér content van... Alleen jammer inderdaad dat ze zo duur zijn voor iets wat je dan maar één dag kan aandoen...

tinne
23-5-2014
 Meld misbruik2-10-2013 13:49:10

ik wou eigenlijk een schoen die ik achteraf ook nog kon dragen en bij deze ging dat perfect

Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik2-10-2013 19:46:58

Kijk eens bij Noë, schoenen in alle mogelijke kleuren, perfect af te dragen en aan een schappelijke prijs...

Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik12-10-2013 11:35:03

kijk eens op www.jjshouse.com Ik denk dat ik mijn schoen hier ook ga bestellen.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...