Terug naar overzicht
Ik ga in ons misboekje waarschijnlijk titel en uitvoerder zetten en bv. een afbeelding van een muzieknootje ervoor ofzo.
Wij hebben in ons boekje alleen een mooie zin uit de liedjes gezet. Ik wist uit ervaring hoe iedereen van de vrienden en familie meteen het boekje zou doorbladeren om de muziek te keuren, dus ik dacht, ik maak het wat moeilijker en zo is het wat meer een verrassing.
afbeelding muzieknootdaarna twee zinnen uit de tekst en terug afbeelding muzieknoot
wij hebben ook een afbeelding van een muzieknoot (Lentl, great minds think alike? haha), gevolgd door titel en uitvoerder en dan een zin die wij mooi passen vonden bij ons.
ik heb gewoon alles zo gedaan : muziek : you are the dream en zo verder.enkel mijn intrede lied staat er niet in enkel dat van bruidegom en suite en ook Niemand kent mijn intredelied ook mijn papa niet word dus een extra emo momentje :-)
Ik zou gewoon 'Uitvoerder - Titel' zetten. Als het teksten zijn met echt heel veel betekenis kan je eventueel de volledige liedjestekst afdrukken.
Wij hebben telkens een passage uit de songtekst gebruikt. Die die het meeste op ons van toepassing was :-)
Dank jullie wel allemaal voor de reacties.Ik denk dat ik de verassing van de muziek ook bewaar, en zo een zinnetje uit de tekst neem , wat voor ons van toepassing is.xxxx
Gwn in cursief: Zang: The Turtles - Happy Together