Nu Online
Momenteel zijn er 750 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 3 keer slapen!

2-10-2013 15:38:01
Nog 3 keer slapen en het is zo ver. Eindelijk ons moment!
Zo goed als klaar voor zaterdag! en alles geregeld in minder dan 4 maanden.
aan de mensen die zaterdag trouwen: veel succes, ik denk aan jullie! :)

Alleen nog hopen op goed weer. Maar dat is toch al besteld

anne
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1040

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik2-10-2013 15:43:59

Veel plezier zaterdag! Het weer ziet er momenteel best ok uit!

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik2-10-2013 18:12:29

oooh nog een medebruidje! leuk :-)
iedereen vraagt me de hele tijd of ik nog geen zenuwen heb :D wel: neeen! jij wel?

hier is alles ook geregeld - vrijdag alles naar de zaal en kerk brengen... meer kunnen we nu niet meer doen! (behalve aftellen haha)

en het weer ziet er inderdaad nog best OK uit - duimen dat het zo blijft OF nog beter wordt! haha

Geniet ervan, Anne!!

anne
5-10-2013
 Meld misbruik2-10-2013 19:19:32

Ja ik denk dat de mensen die het vragen nog meer zenuwen hebben. Niemand weet wat ik aan ga hebben en iedereen is nieuwsgierig en dat is wel fijn! Nee inderdaad. Nog weinig werk en nu al beginnen te genieten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...