Terug naar overzicht
Alles in het teken van een relaxe avond waar de mensen door elkaar kunnen lopen:- bartafels- barstoelen- lounge-hoekje- buffet- bandje dat optreedGroeten,Thierry Heldenberghwww.trouwfuif.com
Hey MaaikeWij hebben ook een trouwfuif gedaan in Le Cirq in Hoogstraten. Ik zal gewoon zeggen hoe wij het hebben aangepakt, misschien kan je er dingen naar jouw smaak uithalen.Ontvangst gasten van 20u tot 21u15Openingsdans door live band: 21u3021u30-00u: live bandvanaf 00u DJTijdens de fuif stonden er hapjes op tafel (olijven, kaasjes, gevulde pepers, nootjes van makro) en later kwamen er ook originele broodjes die superlekker waren (hapjesenco).Er stonden wat staantafels en 4 ronde zittafels van 10p voor 150 gasten zodat iedereen in de loop van de avond eens kon gaan zitten als hij dat wou. Meer dan dat was het niet maar iedereen was laaiend enthousiast. Het belangrijkste is dat je feest weerspiegelt wie jullie zijn zodat het plaatje klopt, vind ik. Wij hadden geen traditioneel feest met weinig traditionele elementen behalve een officiele entree en openingsdans maar ik heb gemerkt dat onze gasten daar ook geen behoefte aan hadden. Denk ik bvb aan lang tafelen, vermenigvuldigen, servietten zwieren, hucklebuck,... . Voor diegenen die dat tof vinden, prima hoor, maar was niet wij wilden. Een goei feestje, dat moest het gewoon worden :-)Veel succes
ik heb ooit van naar een trouwfuif gehoord en de genodigden moesten als "inkomtickets" per persoon een win for live biljet afgeven (vond ik wel origineel). Dan waren het de typische fuifkenmerken; hamburger en frietkraam, live band, een rodeostier (het was een bruid van Amerikaanse afkomst). Etiquette is niet echt van toepassing maar het amusement is wel top. Succes!