Terug naar overzicht
Amaai chapeau voor alles wat je al gedaan hebt in die zeer korte periode, helaas kan ik je niet helpen voor een traiteur. Sorry
Wat wil je menu zetten?
Hoi, wat wil je op menu? Hoeveel personen? Er zijn zeker mogelijkheden binnen jullie budget! Nog geen zorgen maken.
Wij hebben Mirabelle (mirabellekuurne.be) van Kuurne genomen. Voorlopig zeer goed contact mee.Hun site ziet er niet zo professioneel uit, maar dat zijn ze zeker wel. Op hun site naar gamma gaan en dan traiteurboekje en daarin staan alle prijzen. Wij hebben gekozen voor 6 aperitiefhapjes, eetstandjes pasta, pizza en partypan en dessertbuffet met ijstaart en zitten een héél klein beetje boven jullie budget. Maar je hebt daar ook een walking dinner van 33 euro met dessert in. Je kan er ook gewoon een menu bestellen, keuze genoeg daar naar ieder zijn budget.
Via via ken ik wel iemand in Kortrijk-centrum. Check hun site, al de contactgegevens staan erop!www.traiteurmammamia.be
We hebben momenteel contact met Traiteur Willequet uit Kluisbergen. HEt enige probleem bij veel traiteurs is dat het altijd exclusief bediening en soms zelfs exclusief servies is. Dat moeten we dan nog bijhuren en zo komen er extra kosten bij. Het hoeft voor ons niet poepsjiek te zijn: een soepje, een hoofdgerecht met vis en een glaasje witte chocolademousse. Hopen dat ik dit zondag ook van mijn lijstje kan schrappen!