Terug naar overzicht
Ik deed m'n gwn lingerie aan en mocht daar een aangepast bustiertje aandoen van de winkel...
Had jij deze afspraak al lang vast liggen? Wil daar ook eens gaan piepen... :)
Ik heb ook men gwn lingerie aangedaan, maar wel een strapless BH.Zo kon ik bij het aantrekken van een bustier jurk het resultaat zien, op die manier kon ik direct zien dat ik geen bustier kleed mag dragen maar beter ben met een V-hals. ik heb 24 november terug afspraak tijdens opendeurdag en nieuwe collectie, heb er zin inSucces en vooral veel plezier!x
Ik had mijn gewone lingerie aan, ik heb een strapless kleed gekocht dus mijn lingerie heb ik ook in de bruidswinkel gekocht.. Strapless bh mocht ik daar passen onder mijn kleed :)
Ik heb een srrapless bh aangedaan omdat ik een bustier wou. Heb nu een bustier gekozen en kon zo dus het beste het resultaat zien.
Ik ga in november gaan kijken. Ben van plan om een strapless bh aan te doen, en een "hipster", kwestie van daar niet in mijn blote billen te staan. ;)Ga ook mijn haar een beetje doen in de stijl dat ik in gedachten heb voor de trouw.
oh de dag dat jij uw kleedjes mag gaan passen mag ik mijn keuze de ganse dag aanhouden :-)Ik had ook een strapless bh aan en een gewone mooie onderbroek geen string echt geen zin om met blote billen daar te staan ;-)
Dank u voor de reacties :D ik had mijn afspraak al even vastliggen aangezien ik er met alles vroeg bij was.. Maar aan de telefoon vroegen ze me wanneer ik trouwde (14-06-14) en zei ze dat ik dan best eind oktober kon gaan omdat dan ook de nieuwe collecties in de winkel waren. Maar ik heb wel vorige week nog de afspraak een 3 uurtjes later verplaatst aangezien ik deze week met een opleiding begin en ik geen enkele les wil missen. Ze waren heel vriendelijk en hebben de afspraak verlaat. Dus ik denk wel dat er niet zo'n lange wachttijd is... X
Wij trouwen dan ook
Ik had gewoon wit ondergoed aan, en een strapless witte bh. Daar kan je alles op dragen, strapless of niet.