Terug naar overzicht
Hallo,Van waar zijn jullie? En wat bedoel je met beschadigd? Stel dat het regent of dat het vuil wordt door de voetstappen erop? Hoort dit bij beschadigd?Ik heb wel interesse, daarmee zoveel vragen groetjes
HalloWij zijn van Limburg.Beschadigd, kapot. Natuurlijk kan het altijd dat het regent, maar dan hopen we dat we hem toch een beetje proper terug krijgen. De rode loper droog terug bezorgen en eventueel stofzuigen, zodat het vuil er toch van af is..Van waar zijn jullie?Groeten
wat met termijn, want wij zijn van oost vlaanderen
Wij zijn van Herentals (Antwerpen)... Is wat ver dan he!
Wij zijn van oost-vlaanderen dus beetje ver. Wel spijtig had anders wel interesse
Hier wel eentje van Limburg met interesse :-) Ik wou je een pb sturen maar geraak niet binnen Als ik op je avatar klik Kan je mij een mailtje sturen met wat meer info van waar jullie juist zijn ? Misschien een foto Alvast bedankt Wendy.daniels@telenet.be Groetjes Wendy
Dag dames,Oost-Vlaanderen is inderdaad een beetje ver vrees ik.Natuurlijk, als jullie er zelf om willen komen, is dat voor ons geen probleem.Wendy, ik probeer je een priveberichtje te sturen..Groetjes
ik ben ook van limburg en heb ook wel interesse, kan je me een mailtje sturen met wat meer info sofiegroenen24@hotmail.combedankt