Terug naar overzicht
In Nijlen zelf is ... niks.Ik kom van ginder, mijn ouders wonen er nog en ik ken het daar dus ;).De enige jeugdherberg die er was, is al jaren dicht en opgedoekt wegens niet rendabel.In Lier zijn een paar hotels in 't centrum.En in Grobbendonk heb je 't Aldem hotel - vlak aan de oprit met de autostrade - al is dat meer voor "business"volk (en dus ook nogal prijzig).En in Herentals vind je ook wel een paar kleinere hotelletjes.Als je echt voor véél volk zou zoeken en zelf luchtmatrassen en slaapzakken voorziet (of iedereen dat laat meenemen), kan je altijd es horen bij de scouts- en chirogroepen.
Hoeveel mag een overnachting ongeveer kosten. B en B de helpende hand in Oelegem is niet zo ver van Nijlen en wel schappelijk van prijs.
Ik denk dat de meeste gasten zowiso graag thuis slapen in hun eigen bed.Indien je midden in de nacht dan nog ergens moet beginnen inchecken, ik betwijfel of hier veel animo voor is.Op nog geen uurtje rij je eigenlijk min of meer door heen Vlaanderen.Of misschien toch eens checken via google maps.grtz
Wij hebben ons feest ook in Familia gegeven en hebben achteraf overnacht in het Aldhem hotel. Daar hadden we enkele kamers van 109 euro en enkele van 99 euro. Het ontbijt op zondag is fantastisch en dat kun je tot 12u gaan nemen. Je mag ook later uitchecken. En je kunt er 24u op 24 inchecken, ook een voordeel. Op die grotere kamers kun je trouwens ook met drie overnachten.