Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stalen/zilveren/titanium/9k trouwringen hulp nodig!

3-10-2013 20:02:06
Hallo iedereen,

wat zijn jullie ervaringen met volgend type ringen: met zilveren / stalen / titanium met details eventueel van 9k goud ( of eventueel volledig 9k) ? ( we zouden hier de trouwdatum en/of naam in laten zetten )
We zouden hier graag voor kiezen, vooral om de kosten te drukken.
Kunnen jullie mij eventueel helpen aan goede adressen in Vlaams Brabant ( eventueel regio Leuven/Aarschot/Herent, maar mogen andere plaatsen zijn ook ). Eventueel met leuke promo's
Heb al veel websites afgekeken, maar vind precies vooral het merk "amici" terugkomen bij de meeste juweliers.
En de belangrijkste vraag: wat zijn de ervaringen met dit type ringen

alvast bedankt iedereen!

stefanie
9-11-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 982

Jelke
26-7-2014
 Meld misbruik3-10-2013 20:36:42

Zijn nog niet aan deze 'fase'.. maar dachten te gaan kijken bij Fede Di Oro.. Zitten in Izegem, maar hebben servicepunten in o.a. Leuven.. Dus dan moet je in principe maar 1x naar hun hoofdvestiging (zo zeggen zij het toch op de website)

http://www.fededioro.be/

Hun prijzen lijken me ook mee te vallen?

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik4-10-2013 11:33:25

Ik heb er één van Aurodesign in palladium met 3 briljantjes en deze kostte net geen 300 euro (ventje heeft tattooring laten zetten).
Aurodesign geeft 3 jaar gratis verzekering tegen verlies of diefstal en levenslang op fabricagefouten.
Ik ben een ring gaan kiezen toen het heel warm was en mijn vingers opgezwollen. Nu heb ik graag wat speling met mijn ringen maar na de trouw merkte ik dat hij echt te los zat. Was geen probleem, ik mocht gewoon een andere maat bestellen met nieuwe gravure erin, zonder kosten. Dus toch wel topservice.
Was gewoon bij mijn plaatselijke juwelier.
Nu moet ik wel zeggen dat de mijne één van de weinige in die prijsklasse was, er zaten er ook veel duurdere tussen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...