Terug naar overzicht
jaaa, dat heb ik ooit ook al gezien, janken janken janken, zeker omdat ik in dezelfde situatie zit... ik zou het niet kunnen, maar ik vind het ontzettend krachtig van haar!!
Amaai.. zo ontroerend! Van moment 1 onmiddelijk tranen in de ogen.. Jammer genoeg kan ons mama er niet meer bij zijn :(
pff wat een mooi liedje jong.ikzelf zal niet kunnen dansen met mijn vader,al leeft hij nog,maar hij ziet me niet staan,nog minder mijn kinderen.dus helaas :'(
Ik kan het om de één of andere reden niet horen! Er staat een kruisje bij de luidspreker. Ik heb het op 't werk geprobeerd en hier thuis.Kan er iemand mij uitleggen wat er juist gebeurd?
@ Katrien, en als je op het luidspreker icoontje drukt, dan kan je het geluid toch terug aanzetten?
Neen, er staat een klein kruisje bij, het werkt gewoon niet.We hebben dat thuis nog eens voorgehad hoor, met bepaalde bestanden. Vooral dan van youtube. En als ik die link aanklik, is er in zo'n reclamebalk ernaast een filmpje dat met geluid afspeelt. En dat hoor ik wel. Maar ik krijg dat kruisje niet weg bij het filmpje van het huwelijk.Ik kan het dus wel zien, maar niet horen... :-(