Terug naar overzicht
Hi Kirsten,Wij gaan onze vakantie volgende week boeken. Wij trouwen op 16/6 en willen zo snel mogelijk daarna op vakantie vertrekken.Wij hebben voor Thailand gekozen, 10 dagen rondrit en daarna 7dagen strandvakantie. Wijzelf gaan met Best Tours.Vrienden van ons zijn vorig jaar getrouwd en zijn naar Bali op huwelijksreis gegaan, zij hadden Go Travel als touroperator, die prijzen vallen ook nog goed mee. (ok, het is natuurlijk ook niet spotgoedkoop, maar in Azië heb je hele mooie hotels en zeker als bruidspaar word je verwend)Groetjes,Véro
wij gaan dat morgen doen. De boeken zijn er inderdaad nog niet, maar via mijn zus (die in een reisbureau werkt) kon ik ze al wel inkijken en weet ik dus wat ik ga boeken voor de zomer
Hallo,Wij hebben wel al boeken voor 2007. Van Jetair en Thomas Cook. Dit zijn een beetje de pre-uitgaves. Als we deze week nog boeken hebben we ook nog een mooie vroegboekkorting.En ik moet zeggen, in veel van die hotels is al niet veel plaats meer.Ik zou zeggen, wacht niet te lang meer.Groetjes,Helga
Helga, wanneer gaan jullie op huwelijksreis? En naar waar?
Wij hebben onze reis enkele weken geleden vastgelegd via de Jetair boek (bestsellers) die uitgekomen is begin november. Wij gaan 2 weken naar Aruba! Groetjes en succes!Ann20.07.2007
Hey,Wij zijn dit jaar getrouwd en op huwelijksreis naar Thailand, Cambodja en de Filippijnen geweest. Als je een rondreis met strandvakantie wil combineren, dan zit je met Thailand zeker goed! En de prijs valt heel goed mee hoor, vorig jaar zijn wij naar Toscane geweest, rondreis met huurauto en die reis (12 dagen) was duurder dan onze rondreis in Thailand! Natuurlijk, we hebben er dan Cambodja en de Filippijnen bijgenomen, waardoor de prijs natuurlijk wel steeg... Cambodja is zeker ook een aanrader! Bij Best Tours kan je gemakkelijk een rondreis in Thailand, strandvakantie en vier dagen Cambodja combineren. Zeker overwegen!Groetjes,Sylvie11/03/06 (al 283 dagen getrouwd!)
wij hebben onze reis ook al van november vastliggen, via de bestseller van jetair kan je al boeken, wij gaan 2 weken naar punta cana op de dominicaanse republiek, dit is ook redelijk betaalbaar
Hallo,Ook wij trekken met de bestseller van Jetair weg. Wij gaan in juli 2007 voor 2 weken naar mexico. Strandvakantie gecombineerd met een rondreis.Wij hebben begin december geboekt.veel plezier nog met jullie zoektocht.groetjes Els en Sven
Wij gaan waarschijnlijk naar Egypte. Twee weken: 1 week cruise met 5* deluxe boot vol pension, en 1 week strandvakantie 5* All Inclusive. Alles samen: 1250 Euro per persoon!! Valt goed mee vinden we.
Hoi! Onze reis is geboekt sinds maandag!! Wij gaan 2 weken naar Sri Lanka (8 dagen rondreis en 8 dagen strandvakantie), bij Neckermann. Het is goe betaalbaar.Groetjes!
We zijn daarnet gaan boeken.We trekken naar de Dominicaanse.Ik kijk er echt al naar uit!
Hallo,Wij trouwen op 7 juli en hebben onze huwelijksreis vorige week geboekt. We gaan 17 dagen naar Bali. Ook Bali kun je combineren met een rondreis. En het vertier daar kost niet erg veel. Dominicaanse republiek is ook super. Vooral een iberostar hotel is dan een aanrader! Ook Aruba is erg mooi, maar is wel erg aan de prijs t.a.z van Bali. Heel veel succes met boeken. Wij hebben via Thomas cook geboekt en via de maatschappij Holland International. Succes!Groetjes Bianca