TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
inneke
21-6-2014
|
4-10-2013 14:36:55
Leuk voor je. Heb je foto voor hier te tonen?
|
|
Lentl
28-6-2014
|
4-10-2013 15:21:48
Leuk, ben nu ook wel nieuwsgierig naar een post van je droomjurk
|
|
debora
18-7-2014
|
4-10-2013 15:24:34
Hihihi...ik herken uw verhaal volledig! Het laatste wat ik doe voor het slapen gaan, is de foto's van men kleed nog is bekijken. en elke keer word ik er ook verliefder op :-)
Nu heb ik ook men ketting en oorbellen voor erbij gevonden, dus die bekijk ik ook elke avond...hihi... zalig gevoel telkens he!!
|
|
joyce
26-10-2013
|
4-10-2013 17:35:13
ik wil je niet uit uw droom helpen maar het word toch wel hoog tijd voor uwe zaal vast teleggen :-) zomer is het trouwseizoen en zalen zijn snel volzet sommige zalen al boekingen voor Zomer 2015 dus..... Veel succes met je zalenzoektocht ;-)
|
|
Marijke
4-10-2014
|
4-10-2013 17:51:06
Dank je wel iedereen! Ik ga helaas nog geen foto toevoegen, want dat is stiekem nog een geheimpje :) (er moesten maar eens mensen op dit forum zitten die ik ken... :))Na de trouw zal ik hem er sowieso opzetten!! En Joyce, inderdaad, maar we staan op het punt om te beslissen wat betreft de zaal. We zijn beide moeilijke beslissers en hebben bijgevolg welgeteld 32 zalen bekeken, regio Aalst, Ninove, Geraardsbergen, Gent en Brussel. De twee zalen waar we nu tussen twijfelen hebben allebei nog beschikbare data en de ene zaal zelfs nog onze favoriete datum, die dus niet 16 augustus is, maar 26 juli. De datum zal worden vastgelegd als we de zaal beslissen. Waarschijnlijk dus deze week :) Kijk ik ook enorm naar uit! En dan kan het echte genieten beginnen!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|