Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog MAAR 3 weken !!!! wat vliegt de tijd !

4-10-2013 17:57:43
Op het begin leek het nog zover weg maar nu is het nog maar 21 dagen zo spannend.
Alles is geregeld en is rond.
Kleed hangt thuis, de ringen zijn er, kleedjes bruidskindjes in orde, ballonnen kerk in orde, zang in orde dj in orde zaal in orde en tafelschikking eindelijk in orde.
Enkel de misboekjes nog afdrukken dat is voor zondag en dan zijn we klaar
Dus nu enkel nog maar genieten en toeleven naar onze grote dag.

Stress steekt af en toe de kop op maar verdwijnt al even snel als het gekomen is hoe korter de da komt hoe kalmer ik word laten we hopen dat dit zo blijft.

joyce
26-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1153

Sanne
10-5-2014
 Meld misbruik4-10-2013 18:18:24

Hallo Joyce,

nemen jullie ook de huis-dj van de vrije valk?

Groetjes

Sanne

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik5-10-2013 14:25:46

Hier begint ook alles meer en meer in orde te komen. Wel nog iets meer dat moet gebeuren maar het zal wel in orde komen:

* Maandag ringen ophalen
* Afspreken met DJ om vast te leggen wat wel (en wat vooral niet) mag gedraaid worden
* Nog wat decoratie bestellen en afmaken
* Bedankjes voor de ouders (ik weet wel al wat het wordt)
* Speech schrijven

Groetjes!

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik7-10-2013 13:28:43

sanne ja we nemen de huis dj is super dj : www.djlecxs.be kijk maar op hun site.
De bespreking is ook super geweest en kijken er naar uit hun op ons feest te horen bezig zijn :-)

Jente, dat komt ook wel goed met jou niet meer zoveel te doen dus ook genieten he !

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...