Terug naar overzicht
Neen maar ben ook benieuwd ! Ik lees mee :-))
ik zal ze via smartphoto maken heb al een voorbeeld besteld en ik vond ze mooien je krijgt nog 10procent korting op grote hoeveelheid denkt al vanaf 10stuks
Ik heb onze uitnodigingen besteld via fotokaarten.nl en ik moet zeggen dat ik hier heel tevreden over was... Onze menukaartjes hebben wij besteld via smartphoto en ook hierover hebben we geen klachten.
ja hoor! Mijn uitnodigingen vr de suite en de avondgasten, programma's, enveloppen en stickers kwamen van vistaprint. Wij zijn er erg blij mee zowel qua kwaliteit en service. Bovendien kregen we al vele complimentjes :-D
Heb ook al liggen "prossen" met vista print.. Lijkt me leuk want hun visite kaartjes enz zijn van goede kwaliteit ..Maar er is zo weinig tekst ruimte (of heb ik gewoon te veel tekst haha, kan ook).
De onze waren via Vistaprint en we waren meer dan tevreden. Ik had het linnen-papier genomen om toch een iets elegantere papiersoort te hebben en ze waren perfect. Heel veel complimentjes over gekregen! Ik had er wel eerst eens 10 besteld en dan pas de rest , om zeker te zijn.Gewone verzending en ik had ze telkens na 1 week in de brievenbus.
De onze waren ook van vista print, heel tevreden over.
Wij hebben onze save the date daar laten drukken maar wel zelf ontworpen. Dat was perfect en niet duur. Voor onze uitnodigingen zelf mag het wat meer zijn voor ons en gaan met onze ontwerpen naar de drukken dan hebben we alles ineens, misboekjes, bedankkaartjes, stickers en wenskaartjes.Voor onze foto achteraf als bedanking gaat weer met vistaprint worden
Die van ons kwamen ook van vistaprint en we waren er zeer tevreden van :)
Hallo,ik heb onze "save the day"kaarten daar besteld en die zullen binnenkort geleverd worden.Had onze kerstkaarten ook daar bestel en waren zeer tevreden..Dus ben benieuwd of de "save the day" kaarten ook goede kwaliteit hebben.