Terug naar overzicht
spijtig voor die vrouw maar een geluk voor u :).ik heb ook op tweedehands gezien omdat het men tweede huwelijk is en ik niet veel geld wilde geven aan een kleed.en toen ben ik bij victoria's bruidsmode terecht gekomen.een winkeltje bij haar thuis en allemaal kleedjes van de vorige collecties enz.en mijn eerste kleed was er ook patat op :),nadien nog 5 of 6 kleedjes gepast maar terug het eerste en dat is het geworden.dus ik ben gesteld voor 290 euro voor men kleed en kan meer centen geven aan men feest en dergelijke.vind het fijn dat je u droomkleed gevonden hebt.hoe zeggen ze dat? een geluk bij een ongeluk!mss lelijk dat ik het zo zeg want vind het heel jammer voor die vrouw hoor
Ja Tinne, het is idd heel spijtig voor haar. Je hoorde ook aan haar manier van spreken dat er veel wrok is langs haar kant. Haar schoonmoeder had haar jurk betaald en omdat ze hier geen steun krijgt in de situatie, daarom dat ik mijn jurk zo goedkoop heb kunnen kopen. Via outlet collecties heb ik ook gezocht maar daar vond ik mijn goesting niet in.
Hoi, blijkbaar hebben wij hetzelfde geluk want ik heb mijn droomjurk van LR ook eerst in de winkel gepast en nadien toevallig kunnen kopen van een bruidje wiens huwelijk niet meer doorging. Zij was blij er vanaf te zijn en ik heb een jurk, recht uit de winkel met alle kaartjes nog aan maar veel goedkoper. Ik weet niet van waar bent maar ik heb zelf mailtjes gestuurd naar bruidswinkels in de buurt en heb gauw iemand gevonden. Je kan ook eens horen bij retouchezaken zoals de Rode Schaar. Al veel positieve commentaar gehoord! Je kan ook eens contactnemen met Maxims Couture, van hen kreeg ik ook positief antwoord. Veel succes en groetjes