TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marieke
7-6-2014
|
5-10-2013 21:45:53
Proficiat met de aankoop van je droomjurk! Het zijn echt wel heel mooie jurken van Rembo Styling, je zal vast en zeker een stralende bruid zijn!
Hier hetzelfde 8 weken voor het huwelijk de eerste pas, we zullen dus dezelfde periode moeten gaan aangezien we maar met 1 dag verschil trouwen Geniet ervan!
|
|
Sofie
6-6-2014
|
6-10-2013 9:44:10
Heb jij je jurk al gevonden? Wat is het bij jou geworden? Echt wel een super gevoel om te weten in welke jurk je gaat trouwen! Foto's maken mocht pas toen we beslist hadden, heb nu wel heel wat foto's om al stiekem naar te kijken...
|
|
Femke
12-7-2014
|
6-10-2013 14:11:28
Dag Sofie,
proficiat met het vinden van je jurk! Ik kocht een 3 weken geleden ook eentje van Rembo Styling. Ik heb gewacht tot de nieuwe collectie uitkwam om ze te gaan passen, maar zat stiekem al een hele tijd al de jurken van 2013 te bewonderen. Na veel passen ben uiteindelijk helemaal verliefd geworden op Biba, een super romantisch en zacht kleed. Welke heb jij gekozen?
|
|
Sofie
6-6-2014
|
6-10-2013 18:16:21
Ik denk dat ik 'jouw' jurk ook gepast heb, maar heb toch voor een andere gekozen. Heb je even een persoonlijk bericht gestuurd, je weet maar nooit wie allemaal mee leest natuurlijk...
|
|
Marieke
7-6-2014
|
6-10-2013 21:49:44
Hey Sofie, Jaja ik hem mijn droomjurk ook gevonden, bij mij is het eentje van Marylise geworden! Ik was direct verliefd, en heb inderdaad ook foto's om te bewonderen, elke dag kijk ik stiekem naar mijn jurk.... Nog enkele maanden op de tanden bijten en dan kunnen we hem aandoen! Jihaaaaa
|
|
Sofie
6-6-2014
|
6-10-2013 22:02:17
Ik heb de foto's ook al vaak bekeken hoor, het is leuk nu je al een totaalbeeld kan vormen, nu kunnen we verder zoeken naar kapsel, schoenen, lingerie, ... Marylise heb ik ook gepast, maar het was iets te strak, de verkoopster vond dat ik beter stond met iets 'sprookjesachtiger' en frêler. En ze heeft gelijk :-). Echt super, iemand met ervaring!
(Leuk om mee te volgen met mensen die op zo goed als dezelfde datum trouwen!)
|
|
Marieke
7-6-2014
|
7-10-2013 13:05:33
Ja dat is inderdaad leuk om te volgen, ik laat je af en toe wel weten hoe ver ik sta met alles ;-), wij zijn nu volop aan het zoeken naar een bestemming voor onze huwelijksreis... Ook heel leuk!
|
|
Sofie
6-6-2014
|
7-10-2013 15:10:09
Inderdaad leuk! Hier begint het totaalplaatje stilaan te kloppen in m'n hoofd, een hele geruststelling. Huwelijskreis komt er bij ons niet (meteen), aangezien we dit jaar een grote reis hebben gedaan (4 weken VS) en we volgend jaar volop aan het bouwen zullen zijn. Nu op de planning: een beetje knutselen voor de uitnodigingen en allerhande ideetjes verzamelen... Veel plezier!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|