Terug naar overzicht
Wij gaan ook vandaag. Dus ook afwachten.
Ik ben vrijdag geweest. Ik vond dit wel leuk. Er staat wat vanalles, maar je ziet wel veel hetzelfde ook. Maar toch vond ik het de moeite om eens te doen.
wij ook vandaag :) Vrijdag was zo een korte dag ? En mijn verwachtingen liggen toch redelijk hoog :p
wij zijn gisteren geweest, we moeten zeggen dat dit echt heel informatief was!veel gezien, veel gehoord er komt wel veel tegelijk op je af, dat wel.de modeshow moet je zeker eens zien :-) veel plezier vandaag!
Ik ben al een aantal jaar gegaan :-) zelfs toen ik niet verloofd was. Ik vind het echt super!! xx
Wij gaan straks ook eens tot daar gaan
Wij kunnen er niet meer geraken, een ziek boeleke in huis en geen opvang...Originele en interessante zaken lees ik hier graag !!!Groetjes,
Hallo,Wij zijn zaterdag naar de trouwbeurs in Brussel en Antwerpen geweest. Eerst naar die in Brussel. Deze was echt teleurstellend. Helemaal niet informatief en er deed bijna niemand de moeite om Nederlands te praten. Er stonden vooral veel bedrijven van Wallonië. Dus daar waren we vlug weg. Dan doorgereden naar Antwerpen en dit was toch wel iets totaal anders. Echt de moeite om naar deze huwelijksbeurs te gaan. Wij gaan denk ik ook naar Gent in januari.
Wij zijn vorig jaar geweest. Achteraf bekeken denk ik niet dat we er echt iets van 'gebruikt' hebben op onze trouwdag maar het is gewoon wel leuk om er naartoe te gaan en ideetjes op te doen, rond te kijken, weg te dromen, sfeer op te snuiven,... :-)