Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Strass stickers action

6-10-2013 9:17:22
Whoehoe !!!
In den action onder de hobby artikelen liggen ABC stickers in strassteentjes! Ideaal :-) Voor op schoenen zijn ze wat groot denk ik maar wij gaan ze op de enveloppendoos kleven.
groetjes!
Kim

Kim
4-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 625

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik6-10-2013 10:52:04

Wauw thanks voor de tip!
Vraagje nemen jullie beginletters voor op de doos of jullie volledige voornaam?

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik6-10-2013 13:47:07

leuk,zal eens moeten zien in den action dan xx

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik6-10-2013 19:49:30

Leuke tip!
Ik ga ook eens een namiddagje uittrekken om in de action overal in de rekken te gaan grabbelen en leuke dingen te vinden! (Je komt dan toch vaak bij leuke dingen uit als je de tijd neemt om goed te zoeken, bij ons in de buurt althans, daar kan het nog al eens overhoop liggen:) )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...