TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
18-8-2007
|
19-12-2006 7:00:41
hallo,
Wij zijn ook gaan luisteren bij Tybeert en hadden er een heel goed gevoel bij (+ al goeie referenties over gehoord); heel vriendelijke man, mooie zaal,... uiteindelijk hebben wij zelf voor parkhotel in Lokeren gekozen omdat de zaal meer ons ding was maar het was een nipte beslissing.
Groetjes, Caroline
|
|
Katrien
19-5-2007
|
19-12-2006 10:57:55
Hey Caroline,
wij trouwen ook in Tybeert op 19/05/07. Die zaal is echt super! heel professioneel en heel mooi. wij zijn ook al ons menu gaan proeven en het was gewoonweg subliem. Je mag met 6 personen gaan proeven en dat is echt heel plezant. De eigenaar is ook heel goed voorbereid en hij leidt alles in goeie banen. Ik ben echt heel blij dat we deze zaal gekozen hebben en heb hier 200% vertrouwen in. wij hebben ook DJ Jan maar heb er nog geen ervaring mee. Heb wel al eens met die man gebeld en hij klonk ook wel heel enthousiast. een paar maand voor ons huwelijk komt hij even bij ons langs om kennis te maken en af te spreken welke muziek we graag willen horen. Ik vermoed dat deze DJ wel in orde zal zijn want anders zal een feestzaal die niet als huisDJ aanraden. Als je nog meer info wil, mag je me altijd mailen op karoels@hotmail.com.
Veel succes! groetjes, Katrien
|
|
Caroline
15-9-2007
|
19-12-2006 11:08:46
Hoi Katrien, leuk om te horen dat jij ook zo enthousiast bent. Wij hadden er ook wel een heel goed gevoel bij. We hebben al een afspraak gehad om onze menu vast te leggen en ik denk dat het dik in orde zal zijn... als je het niet vergeet, zou je dan eens willen laten weten hoe de DJ was? Wij hadden er een goed gevoel bij, maar ja, zeker weet je nooit é. Groetjes
|
|
Katrien
19-5-2007
|
19-12-2006 11:12:27
Hallo Caroline,
Kan je me anders een mailtje sturen op mijn mailadres? Ik denk dat er zo meer kans is dat ik het niet vergeet... (ken mezelf een beetje)
groetjes, Katrien
|
|
Chantal
1-9-2007
|
27-12-2006 22:54:25
Hallo,
Wij trouwen op 01/09/07 en gaan ook feesten bij Tybeert. Ik heb daar het volste vertrouwen in. De eigenaar is een heel correct persoon. We zijn ondertussen al eens bij hem langs geweest om een aantal zaken te bespreken en in april mogen we onze menu gaan proeven! Als DJ hebben we ook voor de huisdj gekozen. Ik denk dat je daar niet veel verkeerd mee kan doen. Op het ogenblik stelden ze ons bij Tybeert een aantal djs voor en het is uiteindelijk een dj geworden van deejays uit Lokeren (oude bruglaan) die ook samenwerkt met Tybeert en door hem is aangeraden.
Groetjes!
|
|
fam
|
17-1-2007 22:08:15
wij trouwen op 22 of 29 september ook bij tybeert , weten de juiste datum nog niet aangezien er een koppeltje is dat nog aan het twijfelen is over hun datum en deze enkel nog vrij waren in september. We zijn de zaal gaan bespreken en hadden er ook onmiddelijk een heel goed gevoel bij.
|
|
Ilona
24-5-2008
|
12-2-2007 12:00:09
Hey, misschien een beetje een laat bericht, en moest je al beslist hebben, veel succes ermee. Wij zijn twee jaar geleden naar een trouwfeest geweest in tybeert, en ik vond het daar niet fantastisch... het dessertbuffet vond ik echt niets, eten hebben we er niet gedaan. Maar wat dat betreft, de zaal vond ik ook maar niets, dus smaken verschillen he!
|
|
Kelly
29-9-2007
|
16-2-2007 17:13:50
Wij daarentegen vinden de feestzaal fantastisch , en je feest geef je toch zelf een persoonlijke touch , het eten is trouwens fantastisch bij Tybeert . Natuurlijk ieders smaak verschilt he .
Feestzaal is ook niet te groot dus echt perfect voor geen al te grote feesten
groetjes Kelly 29/09/2007
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|