Terug naar overzicht
Wij zullen ook 5 liedjes kiezen (staan helemaal nog niet vast), dus te veel liedjes zijn het zeker niet!'k Vind het een mooie keuze!Nederlandstalige liedjes hebben ook wel veel gevoel, vaak zijn het de enige liedjes die de 'oudere generatie' kan begrijpen qua tekst.
Als ik eerlijk mag zijn, zou ik mss een ander intrede liedje kiezen, de rest van je liedjes zijn mooi, sereen en af en toe wat up tempo, maar de teksten 'passen' zullen we maar zeggen, Ik heb ook lang getwijfeld om het te nemen hoor. Mss Marry me van Train? das wel een trager...Maar een ideetje en een suggestie hé, zeker geen afbraak. Bruno's liedje blijft natuurlijk wel hangen:-)
Jessica,wat is je reden om het niet te nemen van Bruno Mars
Wij hebben maar 3 liedjes maar we hebben een eigen ceremonie dus wellicht wat korter. Ik denk dat 5 liedjes voor een kerkelijke viering wel kunnen. Persoonlijk vind ik je liedjes niet echt bij elkaar passen...marry you en i need your love passen bij elkaar maar die 2 nederlandstalige liedjes vind ik daar absoluut niet bij passen.
Ik hen ook mijn twijfels over het lidje van bruno mars... Laat je het volledig horen? En gaat het je dan een beetje over de inhoud van de tekst? Want zoal ik de tekst interpreteer (ik kan fout zitten!) gaat dat lied over 'het is leuk om samen te zijn, laten we snel trouwen, maar als je het morgen niet meer goed vindt, is het mij ook oké...' En dan vind ik het een beetje een rare boodschap naar elkaar toe... Niet? Als je enkel het refrein gebruikt vind ik wel dat het moet kunnen :-)