Terug naar overzicht
Ik heb gisteren ook een pronovias jurk gekozen! Mijn komt van bij Moderna in Schepdaal. Geen idee of er veel prijsverschil is. Ik hoop van niet :)
Meestal zit het prijsverschil in de retouches
Oooh Tanja, ik ben echt een Pronovias-fan :-). Nu ben ik toch wel benieuwd. Weetje welk model je aan had? Ik weet wel dan in Nederland hetzelfde kleed 300 à 500 euro duurder is. Verder vind ik de service bij JPC Collection top. Qua retouches valt het (zoals ze het mij uitgelegd hebben) zeer goed mee. Mijn kleed zal ook van JPC Collection komen!
Mijn kleed, ook een Pronovias (Pelicano), komt van bij Le Chapeau. Ik weet niet hoeveel het kleed in andere winkels kost. Retouches vielen goed mee terwijl ze er toch redelijk wat aan hebben moeten doen: serieus inkorten (ik ben maar 1m60), buste serieus innemen, rugstukje inkorten...
Mijn kleed komt van JPC en van Pronovias, ik ga volgende week mijn kleed nog eens passen want we waren een foto vergeten te nemen toen ik het kleed had gekocht. Ik ga ook een staaltje meekrijgen van de stof zodat de zoektocht naar schoenen kan beginnen. Bij JPC kan je voor de retouches een pakket nemen is 175 euro alles in.
Hey, hier ook Pronovias gekozen! Het verschil in prijs zit em idd in de retouches! Zelfde kleed was bij Pierre Yves 230 euro duurder want retouches inclusief. Sommige winkels foen acties tijdens hun opendeurdageb vb. Retouches aan beperkte prijs.