Terug naar overzicht
Al veel tevreden reacties gelezen van www.mauritiustravel.nl Ook bij Africatours bieden ze mooie pakketten aan.
gewoon niet naar belgische reisbureaus gaan want die prijzen zijn gewoon buitensporig, ik heb dit meegemaakt toen ik info ging halen rond Bali. boek en kijk bij nederlandse reisorganisaties, scheelt al paar duizend euro...
Bedankt voor de tips!
Hey wij zijn net terug van onze schitterende huwelijksreis op Mauritius. Wij hebben onze reis bij Africa Tours geboekt welke tot in de details fantastisch was uitgewerkt door hen. Ik kan ze alleen maar aanraden... Als je vragen hebt mag je mij gerust een privébericht sturen. Groetjes, Kirsten
Wij hebben geboekt via Thomas Cook. Hadden een huwelijksreislijst laten samenstellen zodat onze gasten een stukje reis cadeau konden doen. Bv aantal km, een uitstap, een lunch, een overnachting, een massage, een cocktail, ...
Wij zijn in september naar Mauritius geweest voor onze huwelijksreis. Een woord: SUPER! We zijn naar het hotel Lux Belle Mare geweest en kunnen er geen een slecht woord over zeggen. Heel luxueus, heel vriendelijk, super eten, proper, ... Als je vragen hebt, laat je het maar weten.
@Jessie, jullie hotel lag aan de oostkust. Hebben jullie last had van veel wind deze periode van het jaar? Omdat ik op verschillende website lees dat ze de noord- en westkust aanbevelen in de maand september. Maar dit hotel ziet er wel super uit!
misschien een speciale maar: Joker biedt erg goede reizen aan, zij werken helemaal op maat voor mensen met groot budget of met een klein budget, we zijn er zelf van verschoten daar we joker bekeken als de "avontuurlijke groepsreizen" voor de jeugd. Niets is minder waar. Je kan bij hen redelijk goedkope vluchten boeken en zij hebben ook mooie prijzen in de hotels met huwelijkskorting! Ze werken hiervoor samen met bv. live to travel je kan alvast een kijkje nemen op de site van live to travel (google ;)).