Terug naar overzicht
Ik ben al naar een aantal vieringen geweest en het was altijd A5, wij gaan dat dus ook nemen. En wij gaan het nieten in het midden. Gaatjes is niet altijd gemakkelijk om te bladeren, dan kan je soms niet alles lezen. En inbinden vind ik een beetje te ver gezocht.
Het wordt ook veel gedaan vanuit het midden van het boekje naar de voorkant toe met een gekleurd plat lintje volgens het thema kleur.Is maar een idee, succes.
Bij de huwelijken waar ik naartoe ben gegaan was het ook telkens A5 en gewoon geniet. Inbinden met ringetjes wordt denk ik een kostelijke affaire. Hangt er natuurlijk wel van af hoeveel boekjes je voorziet.
Bij ons was het A5 samen gehouden met raffiea..
Wij zullen ook boekjes in A5-formaat maken, en in het midden nieten.Ringetjes worden inderdaad een dure affaire en A4 vind ik een beetje te groot.Heb ook al boekjes gezien die vierkant waren (15 x 15), hetzelfde formaat als de uitnodigingen van die mensen.
Wij hadden vierkante boekjes van 15 op 15 en geniet. Heb je wel een snijmachine nodig om het overtollige stuk er af te snijden.