Terug naar overzicht
Mijn schoonzus is kapster en ik ga ook met een bloem in mijn haar werken.Zij heeft mij wel gevraagd of ze de bloem zelf mag bestellen, bij haar bloemist, dan is ze zeker dat het kwalitatief is en in het haar verwerkt zal kunnen worden.Het kan dus wel, bespreek het verder met je kapper
Zolang je nog geen definitieve keuze gemaakt hebt, en niks besteld, kan het absoluut geen kwaad om nog eens te gaan zien in een andere zaak. Misschien vind je er zelfs geen jurk die mooier is dan die ene waar je helemaal weg van bent. Weg twijfels , alleen nog overtuiging van ja dat is hét!
Dag Wendy, ik had vorige week ook bloemen (orchidee) in mijn haar. deze zijn heel de dag mooi blijven zitten en waren gewoon met een schuivertje vastgemaakt. Je zal dus wel iemand vinden die dat zal willen doen. Succes!
dank je voor jullie steun, ik heb gisteren de boeken van de jurken even aan de kant gelegd :) en annelyn ik wou ook graag een orchidee, is ze niet gescheurd tegen de avond??
Dag Wendy, de kapster had er bij mij wel heel wat haarlak op gespoten. 's avonds zaten de bloemen nog steeds op hun plaats. De kapster was bij ons op het avondfeest en heeft laat op de avond nog een nieuwe bloem gestoken. Maar je kan er dus zeker wel een dagje mee door. Ik had een witte orchidee maar met een bordeaux binnenste, bordeaux was onze accentkleur.
Bedankt voor de tip annelyn wat leuk al die hulp hier