Terug naar overzicht
he lynn, ik ben een juni bruidje, nee ik ben er nog niet helemaal uit, ben al wel gaan passen maar begin elke keer te twijfelen hihihhi laat je me iets weten en vooral geniet :)
Ik ben er vast van overtuigd dat je zult genieten ! Supervriendelijke verkoopsters die even vriendelijk blijven bij het tiende kleedje dat je aantrekt als bij het allereerste. Niks is hen teveel ! Héél mooie kleedjes trouwens ! Zelfs mét 'n snotneus : je zult stralen...:-) xxx een juni bruidje.
Ik ga 24 november naar de nieuwe collectie gaan kijken (Conny)ik word morgen geopereerd, dus moet nog eventjes wachten. Had men droomjurk al voor ogen en ook al pasbeurten gehad, maar in de nieuwe collectie heb ik in de catalogus 3tal jurken gezien die heel mooi zijn. Die wil ik nog passen en dan een keuze makensucces en genees snelx
Hier nog een juni-bruidje!Ik ben afgelopen zaterdag bij La Sposa geweest. Superleuke ervaring!Bij binnenkomst mag je eerst in boeken kijken, zodat de verkoopster zicht heeft op wat je smaak is. En dan passen maar!Er is hun inderdaad niets te veel, je mag zo veel jurken passen als je wil.Ik heb er zelfs lingerie- en kapseladvies bij gekregen (zonder opdringen van bij hun accessoires te kopen).Bij mij was de keuze 'vrij snel' gemaakt en heb dan ook mijn droomjurk besteld. Uiteindelijk is het één geworden uit de collectie van 2013 (jammergenoeg nog geen korting op).Veel plezier morgen!
Voorlopig nog geen jurk gekozen maar wel al bij 3 winkels geweest ... de jurk waar ik mijn oog op heb laten vallen is er ook één van bij La Sposa in Roeselare (en ook één van de collectie 2013 -- had ook al graag korting er op gehad). Je zal dus zeker ook genieten van de mooie bruidsjurken daar!
Bedankt voor de lieve reacties!! Kan niet wachten tot deze middag!!
geniet ervan...ik was super tevreden van la sposa in roeselare !
En, hoe is het geweest? Heb je je droomjurk gevonden? :-)
Hey dames! Het was super en heb mijn droom kleed gevonden.. gekocht zelf! Ben er super gelukkig mee en kon gans de dag mijn smile niet van mijn gezicht doen. Kan niet wachten om het kleed terug aan te doen! Echt dames het is genieten! :)
Same date ! Hopelijk niet "same place" and "same dress" :-) Wij : woensdag as 16e om 13u La Sposa here we come...
La Sposa is een super winkel, ik ben daar vorige week ook naartoe geweest, mooie ruime kleedkamers en vriendelijk madamke die ons geholpen heeft. Heeeeel t tegenovergestelde van de andere winkel waar we ook geweest zijn.Ik heb mijn droomkleed daar ook gevonden en gekocht, en hetzelfde gevoel heb ik nu.. Kan niet wachten om mijn kleedje terug aan te doen ! :)
blij te lezen dat er zoveel positieve reacties zijn op la sposa ik mag ik eind nov mijn jurk gaan kiezen! Als je je droomjurk gevonden hebt moet je deze dan direct volledig betalen of enkel een voorschotje?grts Hanne
Ik heb 50% van de jurk moeten betalen als voorschot.
Yep IDD je moet 50 % voorschot betalen, was wel even geschrokken. Maar alles voor de droomjurk é :)
Hier was het ook wel even schrikken :-). Ze hadden dat wel op voorhand mogen zeggen.Maar idd, als je denkt aan de droomjurk, dan ben je dat snel vergeten...
Ik weet niet meer precies hoeveel maar om even een voorbeeld te geven.. Ze vroegen een voorschot van 790 heb ik gevraagd of ik kan afronden naar 700. En voila het was in orde. Gerda is een aanrader als je iemand kan kiezen om je te begeleiden bij het zoeken van je trouwkleed.
Vertelden ons gisteren dat er ter gelegenheid van hun 25 jarig bestaan 25% korting gegeven wordt op alle accessoires (schoenen, juwelen,...) Let wel ! ENKEL voor de bruidjes, niet voor de suite.