Terug naar overzicht
Haha, hier hetzelfde probleem. Sommige van mijn beste vriendinnen kennen de jurk intussen al omdat ik er te verliefd op ben. Wel een ander merk (Linea Raffaelli) en enkel vriendinnen die wel echt kunnen zwijgen . Moet soms echt op mijn lippen bijten om 't ventje er al niet over te vertellen! Succes ermee!
Ik vind het ook moeilijk om te zwijgen, omdat ik er zo blij mee ben!Sommige vriendinnen hebben een foto gezien, maar dan een foto van de jurk uit de catalogus, nog niet ik met de jurk.Tegen mijn vriend 'moet' ik zwijgen, maar zou hem liefst ook wel al tips geven!
Ik denk dat ik ook voor het merk la sposa zal gaan! zo'n mooie collectie..
Hey, de naam en het merk van mijn jurk staan op de bestelbon/factuur die ik moet bijhouden. Gezien mijn ventje soms de kuisziekte heeft en ik niets voor hem geheim kan houden, heb ik de bon dan maar tussen een stapel kleren in mijn kleerkast gestoken. Dit is verboden terrein voor hem en dus de enige plek waar hij niet komt. (Het is bij ons traditie om dingen te verstoppen, zo heeft hij 3 maand mijn verlovingsring tussen de bedrading in zijn computerkist gestoken, omdat hij wist dat dit de enige plaats is waar ik niet bij kom )Net als vele andere bruidjes kan ik het ook niet laten om af en toe eens de foto van mijn jurk op het internet te bekijken. Dus ik moet er voor zorgen dat ik zeker de geschiedenis verwijderd heb.Het is niet makkelijk om niets prijs te geven, maar mijn jurk blijft topsecret!!! (behalve dan voor mijn zus en mama die hebben meegekozen)
Super mooi kleed heb het zojuist opgezocht. ?.was het duur? Kende het merk nog niet? Ik wilde voor linea raffaelli gaan maar de collectie van la sposa is ook prachtig nu begin ik te twijfelen haha!
Mooi kleed!!!!
De prijs van het kleed was niet zo goedkoop een 1800 euro maar ik vond het het echt wel waard want ik heb geen maatje 38 en het stond me geweldig en voelde me er zo goed in ik wou het direct mee naar huis nemen !!!!
Bij mij was men mama, tante en schoonzus mee en die hadden kleed dus al gezien...verder aan niemand verteld en alles goed weggestoken.