Terug naar overzicht
Oh super :-) Wij hadden ook 2 datums als voorkeur en onze zaal had die nog beide vrij , altijd leuk om te horen natuurlijk Succes ;-)
Ja echt super! Wat is er bij allemaal al geregeld als ik vragen mag?
Alleh jong?? :-) de dag na ons...dan gaan jullie niet kunnen komen waarschijnlijk... :-(
Da's een meevaller! :)
Zeker een meevaller Joke :-)Niki: Cedric zei mij nog gisteren als we thuis kwamen van nu ga ik toch nekeer zien wanneer Aaron & Niki trouwen en ja toen uitgekomen den dag erna...Wil toch wel lukken hé seg. Bwah tkan mss een goeie opwarming zijn :-) of toch efkes langskomen. Wil u wel zien in uwe Pronovias hé :-)
Haha ja da moet idd wel lukken :-)Aaaah tis geene pronovias geworden he... tis ne Marylise geworden.. totaal iets anders dan voorzien :-)Veel plezier met het kleedjes-shoppen!! ;-)
Hier is het volgende al in orde * Gemeentehuis ( nog enkel ondertrouw , volgende maand) * zaal * dj * voorlopige gastenlijst * getuige * bruidskindjes ( onze eigen kids) * kapper ( enkel nog proef gaan doen ) * visagist ( ook nog proef laten doen) * bloemist * kleed Heb ook een paar ontwerpers van uitnodiging laten maken Voor de rest is het denk ik alles wat er geregeld is
Ohja en fotograaf is ook in orde En hubby to be zorgt voor ons vervoer :-) maar dat is een verrassing tot nu toe
Wij trouwen ook de 17de mei 2014, veel plezier met het plannen
Ik heb nog veel te plannen dus. Heb wel volgende week zaterdag al een afspraak voor mijn jurk te passen. Ze hebben zelf de jurk die ik al eventjes in mijn gedachten heb :-).Dankjewel voor de reacties allemaal. Voor jullie ook nog veel planplezier.