Terug naar overzicht
Wij zijn daar ook gaan zien, maar vonden de zaal niet 'ons ding'. We vonden het heel donker, en wat verouderd, maar dat is ieder zijn ding natuurlijk :-) Ik heb hier nog een brochure in mijn mailbox zitten, als je wil mail ik ze even door?
Brochure heb ik maar ik vindt ze nog al onduidelijk .. we zullen alleen met de brouwhuis moeten doen .. :)
hoi Bo, ik heb vorig jaar een huwelijksreportage verzorgd waarvan het avondfeest doorging in het Hof van Ryen.Ik vond dit persoonlijk een zéér mooie locatie, met vriendelijk personeel.In onderstaande link vindt je enkele foto's terug van deze trouw:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4359719164450... succes met jullie keuze, mvg, Marcwww.m-pictures.be www.facebook.com/photographympictures
Hallo,bedoel je zaal in Boechout?Wij zijn daar gaan zien maar werden nogel onvriendelijk ontvangen vond ik omdat het pas voor 2015 is. Hij kon geen exacte prijzen geven maar dat vroegen we ook niet!Ik vond de orangerie de mooiste zaal maar ze vragen er dacht 8 euro per stoelhoes als je dat wil en dat vond ik er compleet over! Veel succes en hou ons op de hoogte!