Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruid vs. bruidsjurk

8-10-2013 12:31:18
hoi dames,
ben ik de enige die dat doet of toch niet?
nu ik mijn trouwjurk al hangen heb naast mijn kast sedert eind Juli dit jaar heb ik zo van die dagen dat ik mijn jurk uithaal en op mijn bed leg,ik zit ernaast en dan droom ik gewoon weg alsof ik al in de jurk sta,zit ik daar te denken van hoe mijn dag zou kunnen zijn.hopen dat het mooi weer zal zijn,hoe ik eruit zal zien met mijn boeket in mijn handen,hoe de bruidegom zal reageren dan leg ik het weer weg,en zit ik hier dan heel de tijd in mijzelf te zeggen pff nog 5 maanden te gaan,da lijkt nog zo lang,ik wil zooo graag die jurk weer aanhebben,lol.
Hebben sommigen onder jullie dit ook?
Aan de ene kant vind ik het zo belachelijk maar kan het niet laten,gelukkig komt me dit tot nu toe maar 3 keer voor
liefs sandrine

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1143

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik8-10-2013 14:30:24

ik ben blijkbaar toch de enige

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik8-10-2013 15:05:27

Misschien ben je de enige die haar kleed al zo vroeg bij haar heeft ;-) In ieder geval, ik vind er niks vreemds aan dat je zo verliefd bent op je jurk hoor. Geniet er maar van ! Waar ik me wel in kan vinden is dat de maanden zo tergend traag voorbij gaan, nee ik druk le verkeerd uit, de maanden gaan snel vooruit, maar het vooruitzicht naar DE dag blijft lang duren ;-) Ik lees hier vaak dat het ineens snel gaat vanaf de teller op 100 dagen staat, dus ik kijk daar ook al naar uit. Geniet verder van je jurk meid!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik8-10-2013 15:06:27

Ik had de mijne ook al een paar maanden op voorhand thuis, en heb die toch nog een keer of drie, vier aangehad, om te passen met de schoenen, met de juwelen etc... :-) Heb ze zelfs aangehad om de openingsdans te oefenen met mijn (toen nog) aanstaande. Aangezien het een jurk met sleepje was, en onze openingsdans uptempo was, moesten we dat toch eens proberen, kwestie van de dag zelf niet onverwacht constant op de sleep te staan. Het oefenen ging goed, en toen waren we gerust voor de grote dag. :-)

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik8-10-2013 15:08:22

het is een outlet jurk die op 799 euro stond in mei en in julie op 350 euro dus kon het niet laten om het mee te nemen :p ik heb daar 2 keer de jurk gepast en was op slag verliefd al de eerste keer,maar toen werd de twijfel daar,maar ben bij mijn eerste idee gebleven en een splinternieuwe jurk voor zo weinig geld zie je niet veel in een bruidswinkel :)

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik8-10-2013 15:16:17

Sandrine, ik hoop dat ik je niet het gevoel heb gegeven dat je je moet verantwoorden waarom je je jurk nu al hebt hoor. Dat was echt mijn bedoeling niet. Zelf kan ik mijn jurk zelfs nog niet bekijken op internet. Ik heb er namelijk eentje laten ontwerpen. Klinkt decadent, maar is het niet hoor, k vond gewoon niet echt mijn ding. En mijn mama kent een naaister die altijd gewerkt heeft voor bruidshuizen enzo is het idee ontstaan om zelf eentje te ontwerpen. Beetje op papier schetsen, voorbeelden van stofjes, ideetjes van andere kleedjes bekijken en hopsa, mijn jurk was geboren, op papier althans. Dan ben ik toch voor de zekerheid enkele modelletjes gaan passen, want een kleed looi vinden is 1 ding, ermee staan is iets anders. Mijn moeder was daarin niet echt een goeie gids aangezien die vindt dat ik met elk kleed mooi sta. Is wel lief van haar, maar .... Eigen buikgevoel gevolgd en ik denk dat het wel oké zal zijn. Viola , mijn verhaal....

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik8-10-2013 15:46:31

nee hoor inneke,je geef me zeker dit gevoel niet
ik kon dit kleed echt neit laten liggen,want stel u voor je droomjurk die voor je nues verkocht wordt,brrr.daarom ben ik niet bij de pakken blijven zitten en heb die dan eerst 2 keer gepast en dan toen ik zeker was heb ik die dan gekocht :) als je naar chinelle.be gaat de 15de kleed dat is mijn kleed :) moe maar eens gaan zien,nuja da is wat ik mooi vind hee, mona,leuk dat je je openingsdans al oefende met je kleed aan :) mijn aanstaande wil me pas zien als ik volledig opgemaakt ben met mijn kleed,eerder wil hij mijn kleed en accesoires niet zien,buiten de schoenen die heeft hij gekozen voor moi hij wil de eer houden voor de dag zelf hehe.wel zonde dat je zo kleed maar 1 keer kunt dragen

debora
18-7-2014
 Meld misbruik8-10-2013 16:54:01

Als ik men jurk al zo vroeg had, zou ik het ook doen denk ik.

Want nu kijk ik ook elke avond voor het slapen gaan naar de foto's van men kleed en de juwelen hoor...

Ik denk dat dat heel normaal is! Ge kijkt er tenslotte zo hard naar uit he

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik8-10-2013 17:15:29

idd,toen ik de jurk nog niet had keek ik ook constant naar de foto's.de juwelen heb ik ook al gevonden da is gewoon ook al een klus minder en een vinkje in mijn lijstje :) maar soms zeg ik ook tegen mezelf heb toch gewoon geduld,maar het is sterker dan mezelf haha de grootste klussen zijn voor december en januari

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik8-10-2013 17:43:02

haha ik zie het al volledig voor je hoe je daar zit met je trouwkleed.
( ik heb wel al eens mijn vriendin haar trouwkleed voor me gehouden omdat ik zooooo nieuwsgierig ben hoe zo'n minimensje zoals ik ermee zou staan )

Tis super om je verhaal hier te lezen en ik zou zeggen geniet nog maar lekker voor je het weet is jullie grote dag daar !

Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik8-10-2013 19:50:26

Bij gebrek aan "het kleed" hou ik het ook gewoon bij heel regelmatig foto's kijken ;-) En ja ik heb ook het gevoel, zo lang nog, ik zou er ook niks mee inzitten om morgen in vol ornaat te staan :-)

Inge
20-7-2013
 Meld misbruik9-10-2013 7:35:07

ik had ook maar 2 weken voor trouw mijn kleed..Dus niet veel tijd meer dan om er met weg te dromen :-)

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik9-10-2013 8:48:31

Ik zou dat ook doen!! Ik heb bij het kiezen van het kleed geen foto's genomen. Ten eerste omdat ik er gewoon niet direct aan dacht. En ten tweede omdat ik mijn ventje niet vertrouw op dat vlak. Hij zegt wel dat ie het allemaal pas op de dag zelf wilt zien, maar eigelijk is hij erg nieuwsgierig. Dus heb ik dat maar niet gedaan. Zou het zo jammer vinden als ie toevallig toch foto's ziet passeren...Maar spijt dat ik daarvan al heb... het lijkt nog zo lang eer ik terug mag voor de eerste pas. Stiekem hoop ik dat ze toch sneller klaar is ;)

Ann
26-5-2014
 Meld misbruik9-10-2013 15:39:00

Haha, ik ben net als jou! Mijn kleed erg voordelig kunnen kopen en dus meteen mee naar huis. Ze ligt wel bij een tante in huis zodat mijn verloofde de jurk niet kan zien. Maar ik denk er ook veel aan en elke keer ik bij haar ben heb ik zin om ze nog eens aan te passen! Geniet ervan!

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik9-10-2013 16:14:59

hehe,ja hier vertrouw ik mijn ventje wel hoor,ik zeg hem op voorhand als ik naar de foto's kijk en als em langs de keuken moet(waar ik zit :p ) zeg hij me dat zodat ik de foto's even kan wegdoen lol.je trouwt ongeveer een mand eerder dan ik dorien.normaal zou het voor ons op 14 02 2014 zijn maar omdat het valentijn is kost deze dag zoveel meer geld,wat heel jammer is want mijn overleden grootvader is die dag jarig en wou hem een aandenken doen maarja het is dus een maand later geowrden :) nog 155 keer slapen en dan mag ik mijn kleed eindelijk aandoen :)

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik9-10-2013 17:36:38

lol,zie je wel ik ben dus toch de enige niet
ik dacht mezelf wel zot te verklaren haha

Wendy
22-8-2014
 Meld misbruik9-10-2013 21:34:18

Hier ook zo Sandrine!
Mijn kleedje heb ik ook al in huis en af en toe haal ik het ook uit!
De foto's bekijk ik ook heel vaak hihi leuk toch!

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik10-10-2013 5:57:55

idd leuk,maar soms hou ik me in gewoon omdat ik weer ga zitten piekeren dat nog zolang gaat duren,nuja 5 maand tegenover sommigen hier die meer dan 1000 dagen hebben kan eigenlijk niet klagen he,maar zal blij zijn als 99 er al zal staan op mijn c scherm :p dan zal het vlug gaan :p

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik10-10-2013 7:33:33

Hey Sandrine, ja mijn ventje is een echt nieuwsgierig aagje. Zo wordt ie al helemaal zenuwachtig als ie denkt aan kerstcadeau's bijvoorbeeld. Dus ik ga de kat niet bij de melk zetten . Ja wij zitten iets voor jullie. Jij trouwt twee dagen voor ik verjaar, ook een heel mooie periode dus ! Wij hebben deze datum gekozen omdat we dan net vier jaar samen zullen zijn en dat vonden qua symboliek wel mooi. Hij vroeg me ten huwelijk op 14-02-2013. Toch wilde hij die datum liever niet als trouwdatum.... Dus de week erna genomen. Wij zullen er dan ongeveer een jaar en een week hebben op moeten wachten en wat mij betreft is dat al veels te lang! Ik heb dan ook heel veel bewondering voor al die meiden die langer moeten/kunnen wachten. Hoewel dit qua planning en verzamelen van budget zijn voordelen kan hebben. Goh was het al maar zover... De laatste weken ben ik er heel intens mee bezig geweest en dan begint het toch wel te kriebelen. Mijn eerste wow-moment was toen ik onder de 150 dgn ging en nu is het uitkijken naar de 99 dgn... Er zitten ook nog de feestdagen tussen dus die periode zal ook razensnel gaan. Nu is het ook vooral wachten op november. Dan zou ik normaal gezien terug mogen gaan passen. Ik hoop dat de jurk nog even mooi is als in mijn verbeelding.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik10-10-2013 15:52:39

leuk dat jullie trouwen op jullie koppeldatum,wij zijn 2 dagen na jullie een koppel :) op 24/02/2011 en dat is ook de verjaardag van zijn oudste zoon lol,we waren ook van plan ipv valentijn op 24/02/2014 te trouwen maar met dat het de verjaardag dan is van mijn bijna officiele stiefzoon (lol) en hij wordt dan 8 jaar,leek het ons best om het apart te vieren snap je,dus ja 14/ maart is ook een mooie datum en net nog geen lente dus hopen op minstens droog weer en droge grond :p dus we zullen tegen dan 3 jaar en net geen maand samen haha.
ik kan echter niet langer wachten,oe meer ik erover praat met jullie,met de familie oe meer dak ernaar uitkijk :D
maar geduld is een schone deugd hee :p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info